Logo serwisu
TOC

Introduction

Zostań influencerem na Instagramie

12 min czytania
Artykuł został zweryfikowany

Jeśli kiedykolwiek komunikowałeś się z influencerami, szybko zauważysz, że są oni wybredni w kwestii marek, z którymi współpracują. Będą promować tylko te marki, za którymi mogą osobiście stanąć. Dzieje się tak dlatego, że nie chcą nadszarpnąć zaufania, które zbudowali ze swoimi zwolennikami. Uroda i moda to bardzo konkurencyjne rynki dla influencerów, ale jest też mnóstwo dostępnej pracy.

Każdy chce siedzieć w domu na swojej kanapie i łączyć się z influencerami na mediach społecznościowych. Nie musisz być tak aktywny na wielu kanałach, ale wybierz jeden lub dwa, aby zacząć budować swój wpływ. Mikro influencerzy tworzą potężne word of mouth do małych grup. Nie są tak popularni jak Kardashianki, ale są znacznie tańsi i mogą dotrzeć do wystarczającej liczby osób, aby wpłynąć na sprzedaż produktów. Ten przewodnik krok po kroku pomoże Ci znaleźć odpowiednich influencerów, opracować atrakcyjną ofertę i skutecznie do nich dotrzeć. Otrzymasz nawet darmowe szablony do pobrania, które pomogą Ci odnieść sukces w kontaktach z influencerami.

Instagram udostępnia sugestie hashtagów, gdy wpiszesz powiązany hashtag w pasku wyszukiwania. Oprócz tego, możesz również użyć narzędzi takich jak Keyword Tool i Hashtagify, aby odkryć bardzo popularne i trendy hashtagi związane z Twoją niszą. Aby zachować spójną estetykę w swoim feedzie, planuj każde zdjęcie z wyprzedzeniem, mając na uwadze swój feed. Dodatkowo, staraj się robić zdjęcia w podobnym oświetleniu i używaj tych samych filtrów i presetów podczas ich edycji. To, jak Twój kanał wygląda jako całość, pozostawia trwałe wrażenie na Twoich odbiorcach. Imponująco wyglądający kanał, który sprawia wrażenie spójnego, od razu przyciągnie ludzi.

Na szczęście istnieje wiele narzędzi, które pomogą Ci utrzymać spójność Twoich treści. Nie tylko zwiększysz w ten sposób zaangażowanie, ale także ustalisz regularny harmonogram, dzięki któremu Twoi followersi będą wiedzieli, kiedy spodziewać się nowych treści. Na platformach takich jak Instagram, dobrym pomysłem jest publikowanie różnych treści, oprócz regularnych postów, takich jak Reels i Stories. Jest to szczególnie ważne, gdy starasz się powiększyć grono swoich followersów.

Warto przeczytać również:  Polityka prywatności na Facebooku - Co musisz wiedzieć?

Chociaż częstotliwość publikowania jest ważna, nie poświęcaj jakości w imię częstszego publikowania. Jakość nadal powinna być na pierwszym miejscu, ponieważ jest to dokładny powód, dla którego ludzie śledzą Ciebie zamiast innych influencerów z Twojej niszy. Twoje bio daje ludziom podsumowanie tego, o czym są Twoje treści i czy są one istotne dla ich zainteresowań. Jest to więc pierwsza rzecz, na którą spojrzą potencjalni followersi, aby zobaczyć, o czym zazwyczaj piszesz.

Częstotliwość, z jaką publikujesz posty, może mieć również ogromny wpływ na Twój rozwój jako influencera na Instagramie. W zależności od tego, jak często możesz tworzyć nowe treści, analityka Twojej strony i preferencje Twoich odbiorców, możesz zdecydować, jak często powinieneś publikować posty. Jako zasada kciuka, nie publikuj więcej niż raz dziennie lub więcej niż pięć razy w tygodniu. Mając jasny obraz siebie, kim jesteś i co reprezentujesz jako influencer, możesz mieć pewność, że Twoja komunikacja dotrze do właściwych osób. Wszystko to, w połączeniu, składa się na udaną historię rozwoju influencera.

Jeśli spojrzysz na moje menu usług dla influencerów, zobaczysz, że oferuję wiele różnych usług dla influencerów, od gościnnych wpisów na blogach po ambasadorstwo. W rzeczywistości, marketing afiliacyjny jest w zasadzie pasywnym dochodem, który wymaga niewiele więcej niż zamieszczanie linków. Podczas gdy zbudowanie dużego portfolio usług wymaga czasu, wszystko zaczyna się od tego pierwszego dodatku. Po ustaleniu swojej niszy, ważne jest, aby dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o swojej grupie docelowej. Są to ludzie, którzy chcą śledzić cię na mediach społecznościowych, a ludzie, którzy chcą wpływać. Zacząłem w okopach SEO przed uczeniem się marketingu treści, optymalizacji współczynnika konwersji, influencer marketingu, marketingu w mediach społecznościowych i nie tylko.

W zależności od sieci społecznej, mogą to być te same funkcje. Dzięki odpowiedniej optymalizacji, łatwiej będzie ludziom odkryć Twój profil w mediach społecznościowych i treści, które zamieściłeś. Na przykład, moje profile w mediach społecznościowych podkreślają fakt, że jestem ekspertem w dziedzinie mediów społecznościowych.

Warto przeczytać również:  YouTube i Influencer Marketing: Jak to połączyć?

Kiedy wiedzą, że nadchodzi nowa treść, to buduje oczekiwanie i pomaga zwolennikom pamiętać, aby sprawdzić, co robisz. Znaczące i wartościowe treści, które rezonują z publicznością, są prawdopodobnie najważniejszą rzeczą, której będziesz potrzebował, aby stać się influencerem. Twoje posty powinny być unikalne i autentyczne, aby przyciągnąć zwolenników i sprawić, że będą wracać po więcej. Warto również pamiętać o tym, jaki rodzaj treści jesteś w stanie stworzyć.

Dlaczego nie zdobywam polubień na Instagramie?

Publikowanie zdjęć swoich klientów i użytkowników to świetny sposób na bliższą interakcję z ludźmi, którzy sprawiają, że Twoja firma odnosi sukcesy. Poszukaj wpływowych kont w swojej branży i oznacz je w swoich nowych postach. To nie tylko informuje te konta o nowych zdjęciach, ale także dostaje swoje zdjęcia, aby pokazać się na swoich kanałach w sekcji “oznaczone w”. Jeśli zdecydujesz się na karuzelę, użyj kombinacji obrazów i filmów w tej samej karuzeli. Wiadomo, że generuje to najwyższy współczynnik zaangażowania na post (2,33%).

Ludzie w końcu nudzą się widząc zawsze ten sam rodzaj treści. Na przykład, jeśli zazwyczaj publikujesz artykuły, spróbuj dodać więcej treści wizualnych. Istnieje wiele sposobów na wykorzystanie list, aby zdobyć więcej polubień na Facebooku i jednocześnie zaoferować swoim odbiorcom wysokiej jakości treści. Nie każdy post powinien być czystą rozrywką, ale mieszanie rozrywki z bardzo wartościową treścią jest świetną strategią.

Możesz prawdopodobnie zarobić trochę zwolenników, jeśli wszystko, co kiedykolwiek zrobiłeś to post śmieszne filmy o kotach. Drugi utrzymuje swoich zwolenników na bieżąco z tym, co dzieje się w branży i daje im świetne, aktualne treści. Nie wydłużaj swoich postów, filmów i innych treści bardziej niż jest to konieczne. Jeśli używasz Post Plannera, możesz łatwo zdecydować, kiedy pisać posty, dodając je do swojego harmonogramu. Idealny czas publikowania będzie się różnił w zależności od branży. Przeglądając ich posty, zauważyłem, że jeden post miał znacznie większe zaangażowanie niż wszystkie pozostałe.

Warto przeczytać również:  Jak prowadzić kanał na YouTube

(Tak, to kolejny dywan. Przepraszamy, mamy teraz nastrój!) Nadaje on kontekst obrazowi jej koktajlu, a jednocześnie wywołuje rozmowę i zaangażowanie. Ostatecznie, celem na Instagramie jest pokazanie się z jak najlepszej strony poprzez dzielenie się treściami, które ludzie cenią. To wymaga pracy, ale jeśli jesteś gotowy, aby podnieść swoją grę, mamy mnóstwo wskazówek, które pomogą Ci zacząć. Niezależnie od tego, czy możesz zobaczyć polubienia na Instagramie, czy nie, algorytm Instagrama nadal działa tak jak zawsze.

Ta strona może podzielić się nim ze swoimi zwolennikami, którzy dadzą Ci ekspozycję na ich ogromną publiczność. Tagowanie popularnej strony jest również korzystne ze względu na ludzi robiących wyszukiwania dla osoby lub firmy, które tagujesz. Będziesz również pojawiają się w ich wyszukiwaniach, ponieważ oznaczone, że strona. Ta technika może pomóc Ci zdobyć więcej “lubi”, ponieważ jesteś teraz bardziej dostępne dla większej liczby osób.

Użyj innych kanałów mediów społecznościowych na swoją korzyść, jak również do kierowania większego ruchu na swojej stronie na Facebooku. Dlatego tak ważne jest, abyś nauczył się tworzyć angażujące zdjęcie okładki. W rezultacie, więcej ludzi będzie je widzieć, a Twoja strona będzie narażona na szerszą publiczność. Teraz masz większe szanse na to, że nowi użytkownicy polubią Twoją stronę firmową. Dzieje się tak, ponieważ znajomi osób komentujących, nawet jeśli nie śledzą Twojej strony, zobaczą te uwagi. Nie pisz postów regularnie przez miesiąc lub dłużej, a potem zamilknij.

Większe zaangażowanie w posty przyniesie korzyści Twojej stronie na Facebooku bardziej niż cokolwiek innego, co robisz. Udane posty — te, które dostają tony zaangażowania — będą miały OGROMNY wpływ na Twoją stronę. Nie, ten post da Ci REAL WORLD porady, jak uzyskać rzeczywiste wyniki świata na Facebooku. Lotnisko DFW opublikowało ten meme pomiędzy zdjęciami samolotów.

Warto przeczytać również:  Jak zostać odnoszącym sukcesy influencerem w mediach społecznościowych w 9 prostych krokach

Również tylko dlatego, że masz 400.000 zwolenników to nie znaczy, że każdy obraz post będzie postrzegane przez każdego z tych zwolenników. W zamian, możesz wyróżnić wybranych zwycięzców na swoim profilu lub nawet wysłać im prezenty i smakołyki. W ten sposób nie tylko zdobędziesz więcej polubień na Instagramie, ale także zwiększysz zaangażowanie w swoje posty. Co więcej, giveaway’e są również sprawdzonym sposobem na budowanie zaufania wśród odbiorców, zwłaszcza jeśli jesteś nową marką lub influencerem.

Jak zdobyć swój pierwszy lub następny 1,000 Instagram Followers

Jedną ważną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że influencerzy powinni być z twojej niszy i istotne dla Twojej marki. Tak długo, jak te kryteria są spełnione, jesteś dobry, aby przejść, jak influencer marketing jest pewny sposób na uzyskanie więcej zwolenników Instagram. Dodawaj lokalizacje do swoich postów, aby znaleźć się w nich, gdy ktoś szuka treści na Instagramie za pomocą wyszukiwania lokalizacji. W ten sposób możesz przyciągnąć lokalnych ludzi do swojego profilu i zdobyć więcej zwolenników na Instagramie.

Użyj również hashtagów w swoim poście, aby zwiększyć liczbę osób, które go zobaczą. Instagram jest niezwykle popularnym serwisem, a kanały Twoich followersów są prawdopodobnie stale aktualizowane. Jeśli chcesz, aby jak najwięcej osób zobaczyło Twoje zdjęcia, musisz opublikować je w odpowiednim czasie. Najlepszym czasem na zamieszczanie zdjęć jest poranek oraz czas po zakończeniu godzin pracy Twojej publiczności.

Jedną z kluczowych rzeczy, na którą należy zwracać uwagę, jest to, o jakiej porze dnia Twoi followersi korzystają z Instagrama, dzięki czemu możesz publikować zdjęcia wtedy, kiedy ludzie są najbardziej skłonni do oglądania i angażowania się w Twoje treści. Na Instagramie, nie ma nic bardziej wartościowego niż treści i zwolennicy. Doskonale spreparowana treść zawsze radzi sobie lepiej niż źle skompletowane posty. Powinieneś zawsze wnosić wartość na swoje konto za pomocą wysokiej jakości treści, które wnoszą wartość do życia Twoich zwolenników i przemawiają do ich ludzkiej natury.

Warto przeczytać również:  Czas Krótkotrwałej Reklamy: Magiczna Dziesiątka Sekund

Instagram oferuje teraz automatyczne podpisy, które możesz dodać do Stories i IGTV, a wkrótce będziesz mógł dodać je do Reels i postów feed, jak również. Napisy pomagają użytkownikom, którzy są głusi i niedosłyszący, jak również wszystkim, którzy nie mają włączonego dźwięku. Z konta biznesowego, można połączyć swoje historie Instagram tak długo, jak masz 10.000 zwolenników. Jeśli nie jesteś jeszcze całkiem tam, będzie to dobry kamień milowy, aby kontynuować rozwój swojego konta. Dobrze jest mieć relacje z większymi kontami w swojej niszy.

Jeśli mają one takie same zainteresowania, mogą również zacząć Cię śledzić. Zachęcanie do tworzenia treści generowanych przez użytkowników jako część Twojego konkursu może również pomóc Ci w dotarciu do większej liczby osób. Ludzie dowiedzą się o Twoim konkursie z postów, które tworzą ich znajomi. Jest to skuteczny sposób na budowanie zaufania wśród nowych użytkowników, a także na przyciągnięcie większej liczby obserwujących na Twoją stronę. Kiedy film na żywo się kończy, możesz pozwolić mu zniknąć, udostępnić go do powtórzenia na swojej Historii przez 24 godziny lub dodać go do IGTV. Użytkownicy są powiadamiani, gdy konto, które śledzą, zaczyna nadawać na żywo, więc wideo na żywo naprawdę przyciąga uwagę.

Znacznik lokalizacji” ujawnia miasto, w którym się znajdujesz, lub miejsce, w którym nagrano film lub zrobiono zdjęcie. Dodatkowo, pozwala on na kategoryzację Twoich postów z całą zawartością oznaczoną dla tej konkretnej okolicy. Skopiowałem i wkleiłem listę hashtagów z mojego telefonu do mojej aplikacji. Następnie, czasami zmieniałem ją, aby spróbować różnych hashtagów. I w końcu zorientowałem się, które z nich są odpowiednie dla mojej marki.

Automatycznie załaduj następny artykuł

Polityka Cookies

Ta strona używa plików cookie w celu poprawy jakości usług. Czy wyrażasz zgodę na ich użycie?