Logo serwisu
TOC

Introduction

Jak zostać odnoszącym sukcesy influencerem w mediach społecznościowych w 9 prostych krokach

12 min czytania
Artykuł został zweryfikowany

Mikro-influencer to ktoś, kto ma od 1,000 do 100,000 zwolenników. Skupiają się oni na konkretnej niszy lub obszarze i generalnie są postrzegani jako eksperci w swojej branży lub specjaliści w konkretnym temacie. Wszyscy mamy możliwość bycia influencerami i wpływania na określone zachowania w społeczności.

W Kanadzie znajdziesz mikro-influencerów, którzy pracują nad stworzeniem swojej obecności w Internecie. Będziesz bardziej prawdopodobne, aby zdobyć zwolenników i ich zaufanie, jeśli pokażesz, jak wiele wiesz na dany temat. Followers będzie również bardziej prawdopodobne toshare swoje postyif wiedzą, że mogą zaufać treści. Wiąże się to z manipulowaniem swoimi selfies, aby wyglądały lepiej lub śmieszniej. Stało się to również sposobem na komunikację i dobrą zabawę.

Musisz również dążyć do utrzymania osobistej więzi z Twoimi followersami. Tylko wtedy będziesz w stanie zbudować lojalną i zaangażowaną bazę fanów, którzy nie będą mrugać powieką przed zaufaniem Twoim rekomendacjom. A. Możesz zarabiać na Instagramie, znajdując marki, z którymi możesz współpracować, a następnie tworząc dla nich treści sponsorowane. Jeśli masz już sporą bazę followersów, możesz nawet pobierać opłaty od innych mniejszych kont w zamian za udostępnienie im shoutouta. W miarę jak Twoja publiczność będzie rosła i coraz więcej osób zacznie doceniać Twoje treści, prawdopodobnie będą oni zostawiać swoje opinie w DM-ach i komentarzach. Innym sprytnym sposobem na zwiększenie zaangażowania jest ogłoszenie giveaway.

Jest to szczególnie pomocne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z influencerami i muszą rozwijać swoich zwolenników. Ze względu na otwartość platform medialnych online, influencerzy mogą budować osobiste więzi ze swoimi zwolennikami. W przeciwieństwie do konwencjonalnych celebrytów, ich życie nie jest okryte aurą tajemnicy. Influencerzy są najlepiej przedstawiani jako osoby posiadające zdolność do wpływania na ogromne ilości oczekiwanych nabywców, zwolenników, klientów i tak dalej. Te influencerki zazwyczaj badają i sugerują przedmioty lub usługi za pośrednictwem platform mediów społecznościowych. Jeśli nie zamierzasz tweetować lub post coś, to najlepiej, aby utrzymać to krótkie i do punktu.

Warto przeczytać również:  Wykorzystanie Facebook Eventów do promocji wydarzeń

Obrazy i filmy są znacznie bardziej wydajne w przekonywaniu ludzi do podjęcia działań, w porównaniu do czegoś takiego jak tekst. To pomogłoby wyjaśnić, dlaczego influencerzy nie wydają się skupiać swojej energii na platformach takich jak Facebook i Twitter. Jak większość ludzi w sprzedaży powie ci, że najważniejszą częścią zdobywania zaufania ludzi jest budowanie sfery wpływów. Aby być skutecznym influencerem, musisz wybrać swoją niszę w taki sposób, abyś mógł połączyć się z wieloma ludźmi, którzy podzielają Twoje zainteresowanie. Jest to nieco łatwiejsze w przypadku niektórych nisz, takich jak hobby, a trudniejsze w przypadku tematów technicznych. Z influencer marketing staje się tak ważnym segmentem biznesu, wiele osób skacze na bandwagon.

Jeśli pojawi się sytuacja, w której nie będziesz mógł dostarczyć treści w proponowanym terminie, opublikuj post, aby to zakomunikować. Zapewnij swoich odbiorców, że pracujesz nad treścią i będzie ona wkrótce dostępna. To z kolei zwiększy zaangażowanie odbiorców i zwiększy Twój zasięg.

Aby mieć pewność, że ton i styl Twoich treści pozostanie spójny, skorzystaj z edytora stylu, takiego jak ProWritingAid. Wysokiej jakości treść jest prawdopodobnie najsilniejszą odpowiedzią na pytanie, jak zostać influencerem. Niezwykle ważne jest, aby publikować unikalne i autentyczne treści, które przemawiają do odbiorców. Nie jest obowiązkowe, abyś trzymał się tych ustalonych i znanych nisz. Kluczem do zostania influencerem jest dodanie swojego unikalnego głosu do wszystkiego, co robisz.

Są one pierwszą rzeczą, którą ludzie widzą, gdy lądują na Twoim profilu. Po pierwsze, upewnij się, że dokładnie śledzisz wszystkie komentarze i interakcje. Będziesz miał dobry pomysł na to, kto angażuje się w Twoje treści, co im się podoba, a co nie. Wybierz kanał, który Twoim zdaniem będzie najlepiej pasował do Twoich treści.

Jeśli zamierzasz poważnie podejść do zostania influencerem w mediach społecznościowych, musisz również poważnie podejść do swojej analityki. Aby lepiej dowiedzieć się, jak zwiększyć swój wpływ, musisz śledzić demografię swojej publiczności i sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcje z twoimi treściami. Dlatego tak ważne jest, abyś przeszedł z osobistego profilu na Instagramie na konto twórcy lub konto biznesowe. Influencer musi najpierw zbudować swoją grupę docelową, co w zamian daje mu odpowiednią i skuteczną platformę do wyrażania swoich opinii.

Warto przeczytać również:  Odkrywanie Nisz na YouTube: Własny Kąt Wirtualnej Przestrzeni

Na przykład, jeśli Twoja grupa docelowa składa się z osób w wieku od dwudziestu do trzydziestu lat, powinieneś skupić swoją pracę na Snapchacie i Instagramie. Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z wielu platform social media, upewnij się, że dostosujesz swoją treść do każdego kanału. Nie zapomnij dodać kilku cennych hashtagów, aby ludzie mogli Cię szukać. Chcesz utrzymać zaangażowanie odbiorców, więc najlepiej jest publikować coś codziennie, ale jeśli nie możesz, trzy razy w tygodniu powinny być wystarczające. W przeciwieństwie do osobistego konta na Instagramie, konto biznesowe na Instagramie daje Ci dostęp do szerokiej gamy funkcji, które mogą pomóc Ci zwiększyć bazę zwolenników.

Jak zdobyć dużo polubień na portalach społecznościowych

Instagram jest zalany miernym przekazem marki, która zapomina, że sieć społeczna ma być “platformą wizualnej inspiracji”. Użyj natywnego narzędzia analitycznego Instagrama, aby zobaczyć, w jakich godzinach i dniach Twoi zwolennicy są najbardziej aktywni, i nie tylko. Pomoże Ci to zidentyfikować, kiedy Twoi followersi są najbardziej aktywni i pozwoli Ci zaplanować odpowiedni harmonogram, zapewniając, że Twoje posty nadal będą pojawiać się na szczycie ich feedów. Zastanawiasz się, jak zwiększyć zaangażowanie na Instagramie w 2021 roku? Ludzie, którzy są na Instagramie więcej, zobaczą bardziej chronologiczną wersję swojego feedu. Twoje pierwsze posty w paszy są zazwyczaj tym, co platforma myśli, że spodoba Ci się najbardziej.

Pakiety do zakupu Instagram lubi od BuyIGLikesFast zaczynają się od zaledwie 1,99 $ za 50 lubi. Masz również możliwość podzielenia Instagram lubi na 2 – 12 postów Instagram. Aby kupić pakiet od BuyIGLikesFast, po prostu wybierz odpowiedni plan, wprowadź swoją nazwę użytkownika Instagram i zapłacić za zamówienie.

Wreszcie, w zależności od Twojego celu, jak zarządzasz swoją treścią i czy jest ona “wystarczająco dobra”, aby osiągnąć swój cel. Teraz musisz pamiętać, że jesteś w morzu milionów upon milionów obrazów, więc trzeba robić coś, aby wyróżnić się, więc obraz musi chwycić cię w jakiś sposób. Przychodzi taki moment, kiedy masz “lojalnych fanów”, kiedy wsparcie staje się bardziej osobiste. To jest jak pierwsza randka, musisz przyciągnąć przeciwną osobę.

Warto przeczytać również:  Siła Emocji w Twoich Postach: Klucz do Facebook Marketingu, który Wciąga

Czy myślisz sobie “cóż, 500 osób to lubi, więc jestem wspaniałym fotografem”? Ponieważ, mówiąc brutalnie szczerze, nie oznacza to tego, co czujesz, że może. Stąd, szanse na uzyskanie większej ilości polubień na Instagramie również idą w górę. Żadna usługa wzrostu Instagrama nie zapewnia autentycznych i autorytatywnych usług lepiej niż Socials Growth – Twój ostateczny towarzysz marketingu Instagram. Zapewnia on prawdziwe Instagram likes, które przynoszą natychmiastowy wzrost na Twoim koncie.

Ole Henrik Skjelstad jest norweskim nauczycielem matematyki i fotografem krajobrazu. Zakochał się w fotografii w 2013 roku, kiedy dostał aparat jako prezent urodzinowy. Możesz śledzić jego prace na 500px, IG i Flickr, a jego tutoriale możesz znaleźć tutaj. Lee Thirkellston jest pochodzącym z Anglii fotografem ulicznym i założycielem The Northern Street Collective. Możesz dowiedzieć się więcej o Lee na jego stronie internetowej i śledzić jego prace na Instagramie. Ten artykuł został również opublikowany tutaj i udostępniony za zgodą.

Skorzystaj z tych wskazówek, aby uzyskać więcej polubień swoich postów w mediach społecznościowych. Ważne jest, aby pamiętać o tworzeniu doskonałych treści, które są ukierunkowane na odbiorców i publikowane w odpowiednim czasie. Możesz używać różnych form materiałów, takich jak zdjęcia, filmy i inne.

Jest również możliwe, że inni trafią na ten post, ponieważ rozważali Puglia jako potencjalne miejsce na wakacje. Aby przeprowadzić konkurs fotograficzny oparty na like’ach, musisz spełnić jeden z wymogów, aby móc wejść na stronę i polubić post. Zazwyczaj, pozostałe dwa wymagania obejmują śledzenie konta i oznaczenie przyjaciela lub dwóch. Liking post do wpisu jest tak niska bariera, że będziesz mieć pewność, aby otrzymać dość dużo zaangażowania. Niektóre z najbardziej angażujących treści na Instagramie są skupione wokół sprzedaży i konkursów. Ludzie uwielbiają brać udział w konkursach, a im łatwiej jest w nich uczestniczyć, tym większe zaangażowanie otrzymasz.

Warto przeczytać również:  Facebook Ads: Przewodnik krok po kroku dla początkujących

Wewnętrzne funkcjonowanie Instagrama zmienia się cały czas. Czasami te zmiany pozostawiają cię zastanawiając się, “dlaczego nagle dostaję mniej polubień na Instagramie? ” Biorąc pod uwagę, że polubienia są jednym ze sposobów, w jaki Instagram przypisuje wartość do konta, chcesz uzyskać jak najwięcej.

Ostatnio zauważyliśmy markę o nazwie “Allbirds” pop up w naszym Facebook feed. Pojawiły się one jako sponsorowany post prawdopodobnie dlatego, że jesteśmy sneaker freaks. Wyglądają świetnie i jesteśmy na tyle zainteresowani, by śledzić ich stronę na Facebooku, ale nie na tyle, by kupić parę. Istnieje cały taniec social media, które muszą się zdarzyć, zanim jakiekolwiek pieniądze zmienia ręce. Dzielimy się naszymi myślami i zainteresowaniami przede wszystkim dlatego, że chcemy pozostać w kontakcie z ludźmi, na których nam zależy, ale także dlatego, że chcemy dać innym wyobrażenie o tym, kim jesteśmy.

Oszczędzaj czas na zarządzanie swoją obecnością na Instagramie za pomocą Hootsuite. Z jednego pulpitu nawigacyjnego, można zaplanować i publikować posty bezpośrednio na Instagramie, angażować publiczność i mierzyć swoje wyniki. W okresie poprzedzającym wyprzedaż próbek, marka projektowa Ilana Kohn podzieliła się uroczym, improwizowanym wideo pracownika jeżdżącego na rolkach po magazynie. Jeśli to nie wystarczy, aby skłonić Cię do kliknięcia przycisku serca, a następnie kupić drapowany lniany kombinezon, nie wiemy, co jest. W swojej ciągłej próbie dać ludziom to, czego chcą, algorytm priorytet Instagram posty z kont, które uważa, że są “blisko”. Jak mierzy bliskość?

Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie

Powinieneś wykonać ten proces wiele razy, aby znaleźć więcej influencerów w swojej przestrzeni. Należy również znaleźć influencerów, którzy mają najbardziej zaangażowaną publiczność. Jedno lub więcej z tych zdjęć zostało opublikowane przez użytkownika mocy – kogoś z dużą ilością zwolenników.

Warto przeczytać również:  Rozwój Zmiany Społecznej w Mediach: Nowy Wymiar Relacji Klient-Firma

Celem jest, aby być społeczne, jak to możliwe, tak, że te konta zobaczyć swoje komentarze i są pod wrażeniem na tyle, aby sprawdzić cię. Będziesz nie tylko iskra ciekawość o własnej stronie, ale zaczniesz budować relacje. I, te interakcje sprawi, że będą chcieli zaangażować się w swoje posty, jak również. Jeśli używasz swojego konta do promowania swojej działalności artystycznej, nie powinno być ono prywatne! W przeciwnym razie, nie ma sensu tracić czasu na mediach społecznościowych.

Po trzecie, zdecydowanie zaczynacheduling swoje posty Instagram.Po osiągnięciu tego etapu, każda minuta inwestować w swój Instagram liczy. Sprawdź ten przewodnik krok po kroku do planowania na Hopper HQ. Zdjęcia, filmy, posty karuzelowe, podpisy, pierwsze komentarze mogą być zaplanowane z wyprzedzeniem, więc nigdy nie trzeba się spieszyć do ostatniej chwili postów ponownie. Mając ładny układ dla swoich zdjęć naprawdę ma znaczenie. Tak, każdy pojedynczy obraz działa do prowadzenia zaangażowania z istniejących Instagram zwolenników, którzy widzą posty w ich paszy.

Pozostając na szczycie bieżących wydarzeń, nowości branżowych i popkultury pomoże Ci zwiększyć interakcje z kontem. Zwracaj uwagę na to, co jest na czasie lub trendy i jak możesz to wykorzystać na swojej stronie. Zobacz, jak możesz to spersonalizować, aby pasowało do Twojej marki lub specjalizacji. Czy w mediach wydarzyło się coś, co ma wpływ na Twoją branżę?

Jeśli promujesz nowe konto na Instagramie, szybki email z wyróżnieniem kilku wspaniałych postów jest świetnym sposobem na szybkie zdobycie darmowych followersów na Instagramie. Myśl poza swoimi kanałami społecznościowymi, kiedy udostępniasz swoje konto na Instagramie. Twój profil na Instagramie powinien być łatwy do znalezienia. Jeśli już zbudowałeś następstwa na innej sieci społecznej, niech ci fani wiedzą o swoim koncie na Instagramie. Jedną z opcji jest użycie przypiętych komentarzy, aby przedłużyć swój podpis poza maksymalny limit 2200 znaków, kontynuując historię w komentarzach.

Automatycznie załaduj następny artykuł

Polityka Cookies

Ta strona używa plików cookie w celu poprawy jakości usług. Czy wyrażasz zgodę na ich użycie?