Jedną z najgorszych rzeczy, które możesz zrobić, zwłaszcza jeśli wizerunek Twojej marki nie jest utrwalony, jest zaprzestanie publikowania treści. Jeśli raz w miesiącu wrzucasz posta na Facebooka lub przesyłasz zdjęcie na Instagrama, nie tylko odbiorcy o Tobie zapomną. Nie będziesz również w stanie wywoływać ciągłego szumu wokół swojej marki. Sieci społecznościowe rozwijają się wykładniczo, co nie tylko oznacza, że konkurencja jest bardzo duża, ale także, że przeciętny użytkownik ma jeszcze krótszy czas uwagi niż wcześniej. Częstotliwość publikowania w dużej mierze zależy od odbiorców, a także od sieci mediów społecznościowych, z których korzystasz. Sieci takie jak Twitter mogą być używane do publikowania bardzo często, podczas gdy w przypadku Facebooka i Instagrama powinno się to odbywać znacznie rzadziej. Ludzie przestaną obserwować Twój profil na Instagramie, jeśli co godzinę będziesz przesyłać nowe zdjęcie. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyś korzystał z funkcji „Story” Instagrama do codziennych aktualizacji.
Kiedy ogromne firmy, takie jak Nike, publikują nowy obraz na Instagramie, zawsze zdobywają ogromne zaangażowanie. Dzieje się tak, ponieważ są one bardzo dobrze ugruntowaną marką i mają wierne miliony obserwujących. Naprawdę dobrym sposobem na osiągnięcie szybszych wyników jest nawiązanie kontaktu z osobami wpływowymi z Twojej branży i niszy oraz nawiązanie z nimi relacji. W ten sposób możesz przeskoczyć nawet kilka poziomów i zdobyć ogromną popularność w krótkim czasie.
Automatycznie załaduj następny artykuł