Logo serwisu
TOC

Introduction

Jak przygotować profil na Facebooku od strony wizualnej

2 min czytania
Artykuł został zweryfikowany

Wizualne aspekty każdego profilu w mediach społecznościowych w Twojej sieci są niezwykle ważne. Każdy profil musi wyglądać na profesjonalny, w przeciwnym razie użytkownicy mogą czuć się na nim nieswojo. Twoja marka musi być spójna na wszystkich platformach, ponieważ pomoże to odbiorcom natychmiast rozpoznać Twoją markę, niezależnie od używanej witryny lub aplikacji. Używanie tego samego logo lub awatara we wszystkich sieciach jest jedną z najłatwiejszych opcji pomagających na budowanie powiązań z Twoją marką. Gdy tylko odbiorcy zobaczą Twoje logo, powinni być w stanie natychmiast skojarzyć je z Twoją firmą. Jeśli w pewnym momencie zaprojektujesz nowe logo, upewnij się, że zaktualizujesz każde konto w mediach społecznościowych, niezależnie od tego, jakie zasięgi ono buduje.
Jeśli to możliwe, spróbuj trzymać się określonej palety kolorów. Najłatwiej to zrobić, dodając niewielką ilość koloru do każdego publikowanego zdjęcia. Upewnij się, że jest ono tym samym kolorze, co Twoje logo. Ta podprogowa technika brandingu może mieć ogromny wpływ na sposób postrzegania marki przez odbiorców. Jeśli teraz sprawdzisz kilka losowych profili autorytetów, prawdopodobnie zauważysz, że stosują oni tę strategię w przypadku większości swoich postów. Jeśli lubisz używać filtrów w swoich obrazach lub nawet jeśli samodzielnie je edytujesz, ważne jest, aby zachować spójność. Stosowanie różnych filtrów dla każdego publikowanego zdjęcia może sprawić, że cały profil będzie wyglądał na niezorganizowany i niechlujny.

Automatycznie załaduj następny artykuł

Polityka Cookies

Ta strona używa plików cookie w celu poprawy jakości usług. Czy wyrażasz zgodę na ich użycie?