Logo serwisu
TOC

Introduction

Jak zostać płatnym influencerem

13 min czytania
Artykuł został zweryfikowany

Poznaj specyfikę każdej platformy mediów społecznościowych, dzięki czemu można ustawić się na optymalny sukces. Istnieje mnóstwo platform mediów społecznościowych, na których można budować swój wpływ… Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, TikTok, aby wymienić tylko kilka. Nie bądź jednym z tych ludzi, którzy rozdają darmowe iPady – chyba że, oczywiście, jesteś influencerem technologicznym lub coś w tym stylu. Nie chcesz, aby przyciągnąć zwolenników mediów społecznościowych, którzy szukają freebies i nic więcej.

Te liczby mogą pomóc ci zdobyć sponsorów, ponieważ pomagają udowodnić twój status influencera. A. Aby zostać influencerem, musisz najpierw wybrać niszę, którą jesteś zainteresowany i w której masz doświadczenie. Następnie musisz wyrobić sobie markę w swojej niszy, publikując świetne treści i budując znaczącą grupę odbiorców. Gdy masz już przyzwoitą liczbę lojalnych zwolenników, możesz wtedy dotrzeć do marek ze swoim pitch, aby wylądować współpracy marki. Konkursy i giveaway’e również pomagają dotrzeć do szerokiej publiczności i zwiększyć liczbę swoich zwolenników.

Czują oni, że influencer ich “rozumie”, że jest to zaufany przyjaciel, któremu mogą wierzyć. Stawanie się influencerem wymaga czasu, ale jeśli wiesz, jak stać się influencerem i masz przydatne opinie, możesz osiągnąć ten cel. Podczas gdy wiele osób prowadzi te dyskusje online, influencer to ktoś, kogo opinie są traktowane bardziej poważnie. Bez względu na to, co mówisz, jednak zawsze ważne jest, aby dołączyć ładne zdjęcie siebie i kilka dobrych linków. W zależności od twojej niszy, zdjęcie może być bardziej lub mniej profesjonalne, ale upewnij się, że jest to dobra podobizna. Linki powinny być istotne dla odbiorców, jak również wykazać swoją wiedzę w danym temacie.

Z 75% poniżej 17’s stwierdzając ich wymarzonej pracy jest być YouTuber/Vlogger, to nic dziwnego, że influencer marketing stał się poważnym aspektem branży marketingu pracy. Większość uważa, że jesteś influencerem, jeśli jesteś opłacany za promowanie towarów lub usług swoim zwolennikom. Każda witryna mediów społecznościowych pokaże Twoje wrażenia i liczby zaangażowania publiczności. Na przykład, PowerPost może stworzyć potężny kalendarz treści na platformach społecznościowych, blogowych CMS i nie tylko. Mam również strategię marketingu online opartą na treści, która jest napędzana przez mój blog. Ponieważ demografia użytkowników poszczególnych kanałów jest tak zróżnicowana, każda sieć społecznościowa wymaga innej strategii.

Warto przeczytać również:  Jak przygotować profil na Facebooku od strony wizualnej

Praktyczny przewodnik, który przeprowadzi Cię przez proces krok po kroku, jak stać się influencerem w Twojej branży. Pitching jest jednym z najlepszych sposobów na zarabianie pieniędzy, jeśli chodzi o to, jak współpracować z markami jako influencer. Spójrz na swoje treści i dowiedzieć się, co jest najbardziej popularne i dostaje najwięcej zaangażowania, jak to jest zawartość Twoja publiczność chce zobaczyć więcej z. Nie zamieszczaj zdjęcia i nie wylogowuj się z Instagrama, jakbyś był Beyonce. Zamiast tego, zakończ swój podpis pytaniem i spędzaj czas odpowiadając na komentarze, DM’S, i angażując się z innymi kontami.

Ludzie zaczną Cię śledzić tylko po to, by zobaczyć, co masz do powiedzenia, ale jeśli nie będziesz na nie odpowiadać, duża liczba followersów zrezygnuje z prób. Marki szukają wysokich wskaźników zaangażowania, zwłaszcza od influencerów na Instagramie, więc jest to metryka, którą musisz utrzymać na jak najwyższym poziomie. Większość branż i nisz może być pokryta na każdej sieci społecznej przy użyciu różnych formatów. Jednak niektóre opcje są lepsze niż inne dla danej niszy. Na przykład, LinkedIn i blogi są dobrymi miejscami do tworzenia treści w przestrzeni B2B. Są one bardziej profesjonalne i pozwalają na długą formę pisanych treści.

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie tego zadania jest podjęcie decyzji, które kanały mediów społecznościowych są najlepsze dla Twojego rodzaju treści. W zależności od Twojej niszy, niektóre platformy mogą być lepsze od innych. Na koniec dnia, Instagram jest platformą społeczną, a interakcja z Twoimi zwolennikami tworzy emocje i lojalność. Kontaktuj się z innymi influencerami, komentuj posty, które są istotne dla Twojej marki i dbaj o swoją obecność na Instagramie.

Zdobądź “polubienia”

Jedną z kluczowych cech najlepszych kont na Instagramie, są one społeczne, mają spójne zaangażowanie, które pomaga zwiększyć liczbę zwolenników i polubień. Wygląd ma znaczenie na Instagramie, do tego stopnia, że ludzie oceniają Twoją markę na podstawie pojedynczego postu, zanim jeszcze zapoznają się z Twoimi treściami lub produktami. Dawno minęły czasy, że samo zamieszczenie zdjęcia na Instagramie pomoże rozwinąć Twój biznes. Dziś około 90% użytkowników Instagrama śledzi Instagram biznesowy, co oznacza, że istnieją tysiące innych marek walczących o uwagę swoich zwolenników i potencjalnych klientów. Korzystanie z hashtagów jest dużą częścią zwiększania zaangażowania na posty w mediach społecznościowych. Hashtagi sprawiają, że Twoje treści są łatwiejsze do znalezienia przez ludzi, którzy szukają ich zainteresowań.

Warto przeczytać również:  Wskazówki i Triki dla Skutecznego Marketingu w Mediach Społecznościowych

Trudno jest zignorować fakt, że Facebook ma 2,2 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie. Bazując tylko na tym, nieuniknione jest, że Twój rynek docelowy jest aktywny na tej platformie. Dla 99% firm z obecnością online, ma to sens, aby uzyskać jak najwięcej akcji i polubień, jak to możliwe.

Niezależnie od tego, czy jesteś influencerem na Instagramie, marketerem cyfrowym czy firmą, która chce zwiększyć swój zasięg na Instagramie. Fastlikes przynosi autentyczne i prawdziwe Instagram lubi, aby Twój profil i treści trendów w dosłownie krótkim czasie. Ponieważ każda platforma mediów społecznościowych jest dostępna na smartfonach, nastolatki mogą zabrać je ze sobą gdziekolwiek pójdą. Będąc stale podłączony do ich społecznych, otrzymywanie powiadomień, gdy ich przyjaciele post lub jak ich posty stale przypomina im o ich kontach w mediach społecznościowych. Wiele nastolatków staje się bardzo zaangażowanych w swoje konta w mediach społecznościowych.

Stwórz harmonogram postów, który będzie konsekwentnie utrzymywał Twoją markę przed odbiorcami. Oznacza to, że influencerzy są kopalnią złota dla zrozumienia Twojej publiczności. Twoi widzowie śledzą influencerów w Twojej niszy (bez względu na to, w jakiej niszy jesteś). Zwróć uwagę na sezon i postaw się w sytuacji swoich followersów, aby opracować skuteczną strategię sezonową. Co ważniejsze, uwielbiają oni przekazywać te nowe informacje swoim znajomym.

Godziny przed pracą, a w niektórych przypadkach przed pobudką, to jedne z najgorszych czasów na publikowanie postów w mediach społecznościowych. Polubienia w mediach społecznościowych są formą komunikacji, która pozwala nam zasygnalizować naszą aprobatę i akceptację jednym kliknięciem, bez konieczności wpisywania czegokolwiek. To, co może wydawać się dość prostą i podstawową funkcją, jest w rzeczywistości jednym z najpotężniejszych narzędzi internetowych, jakie kiedykolwiek stworzono. Ale nie tylko podążaj za nimi, wejdź w interakcję z tymi ludźmi, a przekonasz się, że często podążają za tobą i angażują się w twoje zdjęcia. Dobrą praktyką jest śledzenie kilku nowych kont dziennie – pomaga to również zwiększyć liczbę Twoich własnych followersów, co oznacza, że Twoje konto wygląda bardziej wiarygodnie dla przyszłych odwiedzających. Utrzymuj swoje konto aktywne i szukaj nowych followersów poprzez angażowanie się w popularne posty lub z popularnymi kontami.

Warto przeczytać również:  Jak wykorzystać YouTube w edukacji?

Śledzenie – Jeśli śledzisz wiele kont, Instagram ma więcej postów do wyboru z tego, co zdecyduje się pokazać. Tylko dlatego, że ktoś podąża za tobą nie oznacza, że zobaczy twój post. Spróbuj usunąć nieaktywnych followersów, aby zwiększyć ranking swoich postów. “Dlaczego nie dostaję polubień na Instagramie?” Proste pytanie z nie tak łatwą odpowiedzią. Jeśli znalazłeś się pytając to raz po raz, nie jesteś sam.

Dwa kluczowe obszary, które wpływają na SEO to Twój uchwyt konta i nazwa konta. Pierwszy to nazwa “@”, z którą się rejestrujesz, która powinna jasno odzwierciedlać sektor, w którym działa Twoja firma. Jeśli współpracujesz z influencerami, współpracuj z nimi, aby promować swój adres URL w ich własnych treściach, jak również. Nie zapominaj, że wszystkie formaty reklam na Instagramie oferują przycisk call-to-action, na który mogą kliknąć followersi, aby przenieść ich na swoją stronę internetową. Aplikacja pozwala na zabawę z kreatywnymi narzędziami i dodawanie efektów i muzyki, dzięki czemu Twoje wideo może stać się absolutną gwiazdą rocka na Instagramie. Podczas gdy nikt nie może zaprzeczyć przyciągającej uwagę mocy podpisów, oficjalnie nie są one częścią najlepszych praktyk Instagrama dla historii.

Tendencja, którą zauważysz w mnóstwie postów na Instagramie o wysokim zaangażowaniu jest taka, że podpis jest pytaniem. Pytanie w podpisie zdjęcia jest bardziej angażujące i sprawia, że odbiorcy Twojego zdjęcia myślą. Długie okresy bez publikowania treści mogą spowodować, że Twoi obecni followersi nie będą Cię śledzić, zmniejszając tym samym zaangażowanie, które otrzymasz w kolejnych postach. Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia takiej sytuacji, upewnij się, że publikujesz posty przynajmniej co kilka dni. Treści generowane przez użytkowników to treści tworzone przez osoby spoza firmy. Zdjęcia te są nie tylko bardziej autentyczne, ale również bardziej angażujące – co oznacza więcej polubień i zwolenników.

Warto przeczytać również:  Wiadomości z mediów społecznościowych

Oznacza to, że cokolwiek publikujesz, współpracuje z algorytmem Instagrama i jest widziane przez nowych i starych użytkowników Twojej marki. Czy wiesz, ile osób widziało Twój post na Instagramie? Teraz, gdy Instagram zabrał funkcję liczby polubień dla dużej części użytkowników, nie jest już instynktowne, aby polubić post. Ale to, że ktoś nie polubił Twojego postu nie oznacza, że go nie widział. A czasem wystarczy tylko coś zobaczyć, aby rozpoznać okazję. W rzeczywistości, Instagram wprowadził zestaw narzędzi, aby dać nam lepsze wyobrażenie o tym, co dzieje się za ekranami.

Ten przewodnik pomoże Ci odblokować klucze do sukcesu na Instagramie dzięki 45 pomysłom, strategiom i wskazówkom, które nauczą Cię, jak zdobyć więcej polubień na Instagramie. Wishpond ułatwia tworzenie stron docelowych i konkursów, zarządzanie leadami i kontaktami oraz automatyzację kampanii e-mailowych. Daj swojej publiczności wgląd za kulisy swojej marki. Możesz umieścić zdjęcie pojedynczej osoby i pochwalić ją za jej pracę lub zrobić zdjęcie grupowe. Zaprezentuj pracę zespołową w swojej firmie dodając zdjęcie działu pracującego razem nad osiągnięciem celu. Zamiast tego, współpracuj z pokrewnymi markami, gdzie możesz promować wspólną pracę nad rozwiązaniem problemu dla swoich odbiorców.

Jak zdobyć swoje pierwsze 1000 obserwujących

Niestety, samo założenie konta nie pomoże Ci w zdobyciu followersów na Instagramie. Po zidentyfikowaniu tych kont, zacznij śledzić co najmniej 10 z nich, i upewnij się, że śledzisz około 50 ich zwolenników, jak również. Pisząc Instagram bio, upewnij się, że jest bardzo jasne, co twoje konto będzie o.

Algorytm Instagrama dyktuje kolejność postów, które użytkownicy widzą podczas przewijania swojego kanału. Im więcej osób wejdzie w interakcję z Twoją treścią, tym wyżej się ona znajdzie. Hashtagi to słowa i krótkie wyrażenia, które opisują i kategoryzują obraz. Hashtagi pomagają ludziom szukać Twojego obrazu i mogą dodać Twój obraz do aktualnych trendów. Korzystanie z hashtagów jest niezwykle ważne, aby osiągnąć większą publiczność.

Warto przeczytać również:  Rozwój Zmiany Społecznej w Mediach: Nowy Wymiar Relacji Klient-Firma

Z zaledwie kilkoma prostymi krokami, strategia “Lubię to za lubię” pomoże Ci zwiększyć liczbę followersów na Instagramie, chociaż wydajność jest dość niska w porównaniu do innych metod. Aby metoda “Lubię to za lubię” mogła być stosowana z powodzeniem i z maksymalnym skutkiem, zaleca się jej stosowanie w połączeniu z innymi strategiami zwiększania liczby followersów. Za każdym razem, gdy publikujesz coś nowego na Instagramie, będzie to początkowo wyświetlane małemu procentowi Twoich followersów. W zależności od zaangażowania, jakie Twój nowy post otrzyma na początku, będzie określać, ile osób otrzyma post na ich aktualnym feedzie. Mniejsze zaangażowanie oznacza, że post może zostać zakopany dalej w dół kanałów wszystkich użytkowników.

Dywersyfikuj swoją publiczność, aby dotrzeć do różnych typów użytkowników. Wraz z trzema elementami wymienionymi powyżej, będziesz chciał również uwzględnić hashtagi. Tworząc swój głos, powinieneś mieć na uwadze platformę i swoich odbiorców. Stwórz system, w którym będziesz mógł zbierać zdjęcia i treści od członków swojego zespołu. Istnieje cały wachlarz treści, które będziesz chciał umieszczać na Instagramie i częściej jedna osoba nie będzie w stanie śledzić ich wszystkich.

Gdy więcej klientów zacznie oglądać zdjęcia klientów na Twoim Instagramie, naturalnie zaczną Cię oznaczać w postach, gdy otrzymają swoje produkty. Ten poziom wglądu jest ważny przy tworzeniu strategii treści, która zwiększy liczbę Twoich followersów – bez niego, w zasadzie pracujesz po omacku. Zobowiązanie Sary do angażowania się w życie swojej społeczności, w połączeniu z tworzeniem autentycznych treści, pozwoliło jej urosnąć z 70 tysięcy do ponad 1,7 miliona followersów w ciągu niespełna dwóch lat. To powiedziawszy, utrzymanie spójnego harmonogramu publikowania nie zawsze jest łatwe.

Jeśli nie sprzedajesz fizycznego produktu, zorganizuj tutorial, w którym opowiesz, dlaczego Twoja usługa jest niezbędna. Zamieść w nim referencje i historie sukcesu poprzednich klientów. Możesz użyć go do pokazania szybkiego samouczka lub procesu krok po kroku z każdym wideo.

Warto przeczytać również:  Korzyści z automatyzacji marketingu w kampaniach w mediach społecznościowych

Jeśli posiadasz profesjonalne konto, możesz również zamieścić dodatkowe informacje w swoim profilu, takie jak dane kontaktowe, rodzaj działalności i lokalizacja. Wykorzystaj wszystkie pola, które są istotne dla Twojej firmy, aby dać nowym gościom wszystkie informacje, których potrzebują, aby zdecydować się na śledzenie. Instagram stale zyskuje na popularności wśród odbiorców, więc skorzystanie z tych wskazówek, aby uzyskać zwolenników pomoże Ci zwiększyć swój zasięg. Jeśli jesteś gotowy, aby wykorzystać potężne narzędzia Sprout do zarządzania swoim Instagramem, rozpocznij darmową wersję próbną już dziś. Wreszcie, co nie mniej ważne, kiedy uszczęśliwisz swoich zwolenników na Instagramie, zobaczysz zyski w postaci wzrostu liczby odbiorców.

Automatycznie załaduj następny artykuł

Polityka Cookies

Ta strona używa plików cookie w celu poprawy jakości usług. Czy wyrażasz zgodę na ich użycie?