person holding white Samsung Galaxy Tab
Social Media

Usługi marketingu w mediach społecznościowych

Często, tak jak w przypadku każdego innowacyjnego marketingu, okazuje się, że trzeba odejść od tradycyjnych platform mediów społecznościowych – i stale znajdować nowe sposoby dotarcia do klientów docelowych. Podczas gdy niektóre marki mogą chcieć przyjrzeć się zewnętrznym narzędziom do analizy konkurencji, aby zagłębić się w liczby dotyczące ich konkurentów, można się wiele nauczyć z prostego przeglądu obecności konkurentów na portalach społecznościowych. W rzeczywistości, w ostatnim badaniu przeprowadzonym na 250 kierownikach firm, 72% z nich używa obecnie mediów społecznościowych jako źródła danych i informacji do podejmowania decyzji biznesowych w swojej firmie.

Audyt powinien dać Ci jasny obraz tego, do jakich celów służy każde z Twoich kont społecznościowych. Jeśli cel konta nie jest jasny, zastanów się, czy warto je utrzymywać. Kiedy już zbierzesz te informacje, będziesz gotowy, aby zacząć zastanawiać się nad sposobami poprawy. Oto prosty przewodnik i szablon do tworzenia person odbiorców/kupujących. Cele mediów społecznościowych powinny być zgodne z Twoimi ogólnymi celami marketingowymi. W ten sposób łatwiej jest pokazać wartość swojej pracy i zapewnić sobie poparcie szefa.

Odkąd marketing w mediach społecznościowych pojawił się po raz pierwszy, stratedzy i marketerzy stali się coraz bardziej inteligentni i ostrożni w sposobie zbierania informacji i dystrybucji reklam.
Oprócz promocji generowanej przez użytkowników, strony te oferują również reklamy w ramach poszczególnych społeczności użytkowników i kategorii.
Kluczowe jest również rozważenie celów biznesowych przy dodawaniu sieci społecznościowych do swojej strategii.
Podczas korzystania z nieplanowanych treści Brito mówi: „Bądź przygotowany na reakcję i reaguj na problemy, gdy się pojawią.” Brito pisze o posiadaniu, „planu eskalacji kryzysu”, ponieważ, „to się zdarzy”.

Ale jeśli przeżyjesz upał, możesz zaprzęgnąć do pracy jakiś poważny potencjał. Nie lubią ludzi, którzy są zbyt rażące w ich marketingu, a oni nie lubią firm próbuje być nachalny. Prześlij zabawne i pomocne linki przez jakiś czas, aby zbudować swoją karmę, a następnie odnieść się do swoich treści. I pamiętaj, aby linki były raczej notatką poboczną niż całą treścią postu.

Krok 1 Wybierz cele marketingu w mediach społecznościowych, które są zgodne z celami biznesowymi

Po raz kolejny, jeśli posiadasz platformę e-commerce, z pewnością powinieneś rozważyć Pinterest jako wartościowe narzędzie generowania sprzedaży. Pinterest posiada wyrafinowaną sieć reklamową podobną do Twittera i Facebooka, poza przesyłaniem tablic i pinów. 78% osób rozmawiających z marką lub o marce na Twitterze oczekuje od niej odpowiedzi w ciągu godziny. To pokazuje, jak ważne jest, aby regularnie sprawdzać swoje konta pod kątem zapytań, opinii i obaw. Ignorowanie skarg klientów na Twitterze spotęguje ich irytację na Twoją markę.

Po podjęciu decyzji, na których sieciach się skupić, nadszedł czas na stworzenie swoich profili. Jugnoo, podobny do Ubera serwis dla auto-rickshaws w Indiach, wykorzystał Facebook Analytics, aby dowiedzieć się, że 90% użytkowników, którzy polecili innych klientów było w wieku od 18 do 34 lat, a 65% z tej grupy korzystało z systemu Android. Wykorzystali te informacje do kierowania reklam, co zaowocowało 40% niższym kosztem za polecenie. Strategia social media to podsumowanie wszystkiego, co planujesz zrobić i co masz nadzieję osiągnąć w mediach społecznościowych.

Zaangażowanie

Zamiast tego, określ, co działa dla nich i jakie wnioski możesz wyciągnąć, aby odpowiednio dostosować własne kampanie. Wiele z tego, co musisz wiedzieć o swojej publiczności, aby wpłynąć na swoją strategię marketingową w mediach społecznościowych, jest już dostępne, jeśli wiesz, gdzie szukać. Główną strategią stosowaną w marketingu mediów społecznościowych jest opracowanie wiadomości i treści, które indywidualni użytkownicy będą dzielić się z rodziną, przyjaciółmi i współpracownikami. Strategia ta opiera się na word-of-mouth i zapewnia kilka korzyści. Po pierwsze, zwiększa zasięg wiadomości do sieci i użytkowników, że menedżer mediów społecznościowych może nie być w stanie uzyskać dostępu w inny sposób. Po drugie, udostępnione treści niesie dorozumiane poparcie, gdy wysyłane przez kogoś, kto odbiorca wie i ufa.

Istnieje wiele niesamowitych narzędzi do badania słów kluczowych, które mogą ułatwić Ci życie. Podczas gdy badania słów kluczowych i analizy jest krytyczna dla osiągnięcia sukcesu z reklamy wyszukiwania, prowadzenie badań słów kluczowych może znacznie poprawić swoją widoczność na mediach społecznościowych. Jak badać swoją grupę docelową, nie wahaj się być bardzo specyficzne. Pozwoli Ci to zagłębić się w szczegóły i stworzyć odpowiednie treści.

Linkedin

Szczególnie ważne jest to, że po zakończeniu COVID-19, zarówno osobiste i spersonalizowane treści powinny być podstawą Twojej strategii marketingowej w mediach społecznościowych. Krótko mówiąc, nie bój się przypominać o ludziach, którzy stoją za Twoimi postami. Marketing w mediach społecznościowych polega na wykorzystywaniu platform społecznościowych do nawiązywania kontaktów z odbiorcami w celu budowania marki, zwiększania sprzedaży i zwiększania ruchu na stronie internetowej. Wiąże się to z publikowaniem świetnych treści na profilach w mediach społecznościowych, słuchaniem i angażowaniem swoich zwolenników, analizowaniem wyników i prowadzeniem reklam w mediach społecznościowych. Świetna treść społecznościowa – Konsekwentnie z innymi obszarami marketingu online, treść króluje, jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych.

Top 10 Social Media Sites & Platforms 2021

Zasugerowałem, że monetyzują te strony i dają AdWords bieg dla swoich pieniędzy. Quora pozwala użytkownikom zadawać pytania i dzielić się odpowiedziami na różne tematy. Po raz pierwszy uruchomiony w 2009 roku, ma teraz ponad 300 milionów miesięcznych użytkowników. Firmy mogą korzystać z Quory, aby budować doświadczenie w konkretnej dziedzinie. W rezultacie, nawet ci, którzy nie korzystają aktywnie z Quora może natknąć się na swoje odpowiedzi. Innym rosnącym punktem nacisku na media społecznościowe w przyszłości, według Entrepreneur, będzie zawartość wideo.

Media społecznościowe zaoferowały nową platformę dla presji rówieśniczej zarówno z pozytywną, jak i negatywną komunikacją. Od komentarzy na Facebooku do polubień na Instagramie, jak młodzież komunikuje się i co jest społecznie akceptowalne jest teraz mocno oparte na mediach społecznościowych. Media społecznościowe sprawiają, że dzieci i młodzi dorośli są bardziej podatni na presję rówieśników.

  • Może to powodować zagrożenia bezpieczeństwa i kwestie zgodności, z którymi firmy muszą sobie radzić.
  • Wiele postów tego typu jest prawie bezwartościowych, ale w tym przypadku przedstawiłeś realistyczny, dokładny opis tego, co zrobiłeś i jak inni mogą być w stanie ścigać pozew.
  • Istnieje również rozdźwięk między słowami użytkowników mediów społecznościowych a ich działaniami.
  • Nowe prawo, uchwalone przez turecki parlament, przyznało immunitet pracownikom Dyrekcji Telekomunikacji (TİB).
  • Przedsiębiorstwa skorzystały z nowej mobilności konsumentów, oferując swoim klientom nowe, prostsze metody interakcji – oraz nowe sposoby kupowania towarów i usług.

Dziś TikTok ma podobno ponad 800 milionów użytkowników miesięcznie, co plasuje go w czołówce światowych platform społecznościowych pod względem liczby użytkowników. Popularność tej strony mediów społecznościowych pozostaje wysoka wśród użytkowników zaawansowanych technologicznie i jest szczególnie aktywna w pionach B2B związanych z biznesem, marketingiem i polityką. Znalazłem tak wiele wiedzy rzeczy w swoim blogu, zwłaszcza jego dyskusji.

Przewodnik po demografii mediów społecznościowych w 2021 r.

Jest wiele rzeczy do zrobienia i można angażować ludzi bezpośrednio. Jestem naprawdę pod wrażeniem informacji, które podajesz w swoich artykułach. To nie jest łatwe do uzyskania takiej jakości informacji online w dzisiejszych czasach. Zdecydowanie korzystanie z Instagrama, Facebooka, Toro … dla dużych i małych firm może być strategią marketingową. Cześć Maina, sprawdziłem polecane przez Ciebie serwisy społecznościowe.

Biznesy

W niektórych przypadkach posty zawierające popularne treści lub szybko pojawiające się wiadomości były szybko udostępniane i ponownie udostępniane przez ogromną liczbę użytkowników. Rozwijaj swoją firmę dziś i jutro Media społecznościowe poprzez cyfrowe jest najbardziej skuteczną platformą dla firm i promować swoją markę i zasięg globalny. Istnieją różne rodzaje platform mediów społecznościowych, na których można łatwo promować swoją markę. Dzięki za imponujący artykuł na temat najbardziej popularnych stron mediów społecznościowych. Chociaż nie jest tak powszechnie używany jak YouTube, oferuje wysokiej jakości funkcje idealne dla filmowców i tych, którzy chcą dzielić się treściami filmowymi.

Które sieci powinny być priorytetem dla Twojej firmy?

Jednak osoba ta właśnie to zrobiła – i oznaczyła media społecznościowe Szpitala Dziecięcego z fałszywymi i negatywnymi postami, sąd powiedział. A wielu dzisiejszych krytyków to młodzi dyrektorzy studiów i członkowie wydziału konwencji – artyści, którzy dorastali w tym świecie, byli świadkami zarówno jego mocy, jak i jego problemów, i rozumieją, jak korzystać z mediów społecznościowych, by bić na alarm. Chcąc wypełnić luki informacyjne i zwiększyć liczbę szczepień, Kenijczycy wykorzystują media społecznościowe do rozpowszechniania szczegółów dotyczących dostępności szczepionki Covid-19. Ambasada ostrzegła Amerykanów, aby przez cały czas uważali na swoje otoczenie, postępowali zgodnie z instrukcjami lokalnych władz, mieli plany awaryjne na wypadek sytuacji kryzysowych, monitorowali lokalne media i śledzili Departament Stanu w mediach społecznościowych. Poza tym, istnieje już powszechna obawa, że Talibowie mogą wykorzystać media społecznościowe w bardziej złowrogi sposób – aby znaleźć i dopaść Afgańczyków, którzy współpracowali z rządem lub wojskiem USA.

Użytkownicy tworzą profile specyficzne dla usług na stronie lub aplikacji, które są zaprojektowane i utrzymywane przez organizację mediów społecznościowych. Cyfrowe obrazowanie i technologia półprzewodnikowych czujników obrazu ułatwiły rozwój i powstanie mediów społecznościowych. Czujniki CMOS umożliwiły masowe rozpowszechnianie aparatów cyfrowych i telefonów z aparatami fotograficznymi, co przyczyniło się do rozwoju mediów społecznościowych. ARPANET przekształcił się w Internet po opublikowaniu pierwszej specyfikacji Transmission Control Protocol, RFC675 , napisanej przez Vinta Cerfa, Yogena Dalala i Carla Sunshine’a w 1974 roku. To stało się podstawą Usenetu, wymyślonego przez Toma Truscotta i Jima Ellisa w 1979 roku na Uniwersytecie Północnej Karoliny w Chapel Hill i Uniwersytecie Duke’a, a założonego w 1980 roku. W ciągu ostatnich kilku lat Snapchat zyskał na popularności wśród nastolatków i młodych dorosłych.

Influencer Marketing to wielki biznes

Pomoże Ci to zrozumieć, jakich cech szukasz u swoich influencerów. Istnieje zaskakujące zróżnicowanie w liczbie followersów, które mają influencerzy na Instagramie. Kilka nisz, takich jak modeling i piękno, ma kilka niezwykle popularnych influencerów z maksymalnie 20 milionami zwolenników każdy. Inne nisze, takie jak lifestyle i muzyka, mają mniej „supergwiazd”, co prowadzi do niższej średniej liczby followersów influencerów. Influencer marketing jest na tyle mainstreamowy, że 75% respondentów naszego badania wskazało, że przeznaczy budżet na influencer marketing w 2021 roku.

  • Pomoże Ci to zrozumieć ich znaczenie dla Twoich odbiorców, jednocześnie wskazując innych potencjalnych influencerów, z którymi warto współpracować.
  • Influencer marketing stał się jedną z najbardziej popularnych i skutecznych form marketingu online.
  • Z dumą przedstawiamy nasze przemyślenia na ten temat w tym artykule na blogu w języku niemieckim.
  • Ponadto, partnerstwo z influencerem, który jest w stanie poruszyć igłę, nadaje ludziom, że Twoja marka jest liderem w branży.

Po wielu partnerstwach z markami, niektórzy przekształcili influencer marketing w mediach społecznościowych w pełnoetatową karierę. Skuteczna strategia influencer marketingu wymaga, abyś przemawiał do właściwych ludzi, używając odpowiednich narzędzi i właściwych influencerów. W influencer marketingu ta wpływowa osoba współpracuje z marką, aby coś promować. Pierwotną formą influencer marketingu były rekomendacje celebrytów. Nie ma jednego uniwersalnego podejścia do tej strategii, ale przy odpowiednim planowaniu i badaniach, każda firma może na tym skorzystać. Przyjrzyjmy się, jak sprawić, by program influencerów w mediach społecznościowych działał dla Ciebie.

Potężne dane i analizy na prawie każdy temat cyfrowy

Ci ludzie piszą posty o swoich ulubionych markach i produktach po prostu dlatego, że je kochają. Przyznaj, że prawdopodobnie mają również nadzieję na umowę z marką w dłuższej perspektywie, ale w czasie, gdy publikują posty, nie zarabiają żadnych pieniędzy za swoje wysiłki. Po uzyskaniu rytm w dół, może się okazać, że tworzenie dodatkowych rodzajów kampanii marketingowych influencer. Sukces różni się w zależności od marki, więc nie poddawaj się, jeśli pierwszy jest porażką. Może się okazać, że włączenie influencerów do Twojej strategii marketingowej jest szalenie korzystne dla wszystkich.

Jedna prosta zasada: Influencer Marketing to marketing skierowany do influencerów

Główną różnicą w przypadku influencer marketingu jest to, że rezultatem kampanii jest współpraca pomiędzy markami i influencerami. The Influencer Marketing Hub jest obecnie uznaną stroną internetową z setkami artykułów wyjaśniających zawiłości influencer marketingu, wraz z innymi rodzajami marketingu online. Pierwotna wersja tego postu była pierwszym artykułem, który napisaliśmy dla tej strony. Wiemy jednak, że wciąż są osoby, które trafiają tu po raz pierwszy, zastanawiając się, czym jest influencer marketing.

W szczególności, strony wzajemnie uzgadniają, że Użytkownik jest i będzie wyłącznie odpowiedzialny za wykorzystanie danych, wiadomości, informacji oraz wszelkich materiałów i treści rozpowszechnianych za pośrednictwem Platformy. Buzzoole nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ten wybór, a Użytkownik ponosi za niego wyłączną odpowiedzialność. Ponadto, Buzzoole zastrzega sobie prawo do uzyskania dostępu do Konta Buzzoole w przypadku podejrzenia o nielegalne działania prowadzone przez Twórcę Treści za pośrednictwem jego Konta Buzzoole lub na żądanie organów wymiaru sprawiedliwości. Pełna relacja z najlepszych na świecie nowych kampanii reklamowych i komercyjnych prac kreatywnych. Obejrzyj najnowsze reklamy, a następnie zajrzyj za kulisy, gdzie pokażemy Ci, jak powstawały. Porady dla agencji, od zdobywania klientów po zwiększanie skali działalności i sprzedaż.

Wykorzystanie gwiazd mediów społecznościowych do reklamowania produktów – influencer marketing – jest lukratywną i szybko rozwijającą się branżą, której wartość do 2022 roku ma sięgnąć 15 miliardów dolarów (10,7 miliardów funtów). Jeśli szukasz wzrostu świadomości marki, zwiększenia sprzedaży lub naprawdę uzyskać nazwę swojej marki w świecie w jakikolwiek sposób, musisz skorzystać z influencer marketingu. Nie widzisz wartości medialnej, jak to z innymi taktykami marketingowymi.

Ponadto, strony internetowe marek mogą być bezpośrednio powiązane lub osiągalne poprzez wyznaczoną zakładkę zakupów, co podkreśla zwiększony nacisk platformy na współpracę z markami. W 2020 roku liczba postów influencerów sponsorowanych przez marki na Instagramie przekroczyła sześć milionów, co sprawiło, że globalny rynek influencerów na Instagramie stał się biznesem wartym dwa miliardy dolarów. Influencer marketing jest formą marketingu w mediach społecznościowych obejmującą zatwierdzenia i lokowanie produktów od influencerów, osób i organizacji, które mają rzekomy poziom ekspercki wiedzy lub wpływ społeczny w swojej dziedzinie. Influencer marketing jest wtedy, gdy marka zapisuje influencerów, którzy mają ustaloną wiarygodność i publiczność na platformach mediów społecznościowych, aby omówić lub wspomnieć markę w poście w mediach społecznościowych. W rezultacie, marketerzy odkryli, że influencer marketing może zaoferować rozwiązanie problemu. Pozwala on markom zlokalizować i reklamować się bezpośrednio do ich grupy docelowej.

Poświęć trochę czasu na obserwację influencerów i zobacz, jak promują marki, zanim spojrzysz na pitch swojej marki do kogokolwiek. Zapewni to, że jesteś lepiej poinformowany i że możesz zrobić większe wrażenie na influencerze. Zanim naprawdę zaczniesz pracować z influencerami, będziesz chciał poświęcić trochę czasu, aby faktycznie zrozumieć krajobraz. Poznaj różne rodzaje influencerów – dużo mówiliśmy o mikro-influencerach, ale są też makro-influencerzy i celebryci.

Malibu odnotowało „wyjątkowy wzrost” w ciągu ostatnich 12 miesięcy i „odmłodzone” zainteresowanie marką dzięki innowacjom produktowym i długoterminowej strategii marketingowej. Influencer marketing jest jedną z najszybciej rozwijających się innowacji w reklamie w ostatnich latach. ISBA zapewnia wskazówki i porady dla marek, jednocześnie wspierając wysokie standardy ze strony firm, agencji i talentów. Przesyłając ten formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Traackr, jak opisano w Polityce prywatności. Eau Thermale Avène Jak marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, Eau Thermale Avène, wykorzystała tradycyjny marketing szeptany w kontekście cyfrowym, stosując strategię „zawsze włączonych” influencerów. Standaryzacja zarządzania influencerami we wszystkich portfelach marek i regionach.

Jeśli chcesz pomóc sobie lub swojemu zespołowi, warto zapoznać się z różnymi platformami i narzędziami. Ułatwiają one cały proces, od odkrywania influencerów po mierzenie sukcesu. Udzielaj wskazówek, dziel się celami i przekazuj pomocne informacje zwrotne, aby influencer był na bieżąco informowany o sukcesie kampanii.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.