Innym razem, dzielenie się treściami innych twórców zachęca do dialogu, który zwiększa znaczenie Twojego własnego profilu w mediach społecznościowych. Tak czy inaczej, poprzez kuratorowanie treści od innych twórców dzielisz się z nimi swoją publicznością. Linki między profilami zachęcają zwolenników każdego z nich do sprawdzenia innego profilu. W procesie, można uzyskać nowe zwolenników dla siebie bez kłusownictwa ich. Po określeniu, jakie możliwości są najlepsze dla Ciebie, nadszedł czas, aby zdefiniować swoją publiczność dalej. Jeśli zdecydujesz się pracować z wprowadzeniem poziomu luksusowych samochodów, a następnie docelowej grupy odbiorców jest stosunkowo łatwe do zdefiniowania.

W moim następnym wpisie na blogu, podzielę się 5 stronami internetowymi, do których KAŻDY influencer powinien się zapisać, aby móc rozpocząć współpracę z markami. Jeśli jesteś zupełnie nowym influencerem, polecam dotarcie do innych nowych influencerów. Nie docieraj do influencerów, którzy są w grze od ośmiu lat z 500,000+ followersami i oczekuj, że będą chcieli współpracować. Posiadanie przyjaciół blogerów i Youtuberów jest jednym ze sposobów, w jaki udało mi się zwiększyć swój wpływ i swój biznes.

Następnie zaplanuj swoją strategię treści i upewnij się, że wykonasz ją odpowiednio. Bardzo ważne jest, aby trzymać się planu, jak i kiedy zamierzasz dystrybuować swoje treści. Angażowanie followersów może przybrać kilka form, z których część zależy od platformy i formatu treści. Inną techniką angażowania jest zadawanie pytań, na które mogą odpowiedzieć Twoi followersi.

Możesz przeprowadzić analizę i dowiedzieć się, że istnieje duża konkurencja pomiędzy dwoma firmami samochodowymi w zakresie modeli SUV lub crossover, które są przeznaczone dla rosnących rodzin. W tym samym czasie, istnieje mnóstwo influencerów konkurujących o te dolary partnerskie. Z drugiej strony, przestrzeń sedan może być stosunkowo cichy, lub wprowadzenie poziomu luksusowych samochodów prawie zaniedbane.

Podobnie, LinkedIn może być dobrym wyborem, jeśli jesteś zainteresowany w biznesie i przywództwa. Pierwszym krokiem do zostania influencerem w Kanadzie jest zidentyfikowanie niszy, w której chcesz pracować. Powinno być co najmniej 4 posty tygodniowo, choćdaily jest lepiej. Jest to miejsce, w którym tworzysz krótki opis swojej treści i umieszczasz go dla czytelników. Najtrudniejszą częścią o Twitter jest delegowanie wysokiej jakości i zwięzłe treści.

Publikowanie wysokiej jakości treści na bieżąco jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów, aby utrzymać uwagę odbiorców. Kiedy dostarczasz dobre treści regularnie, to tworzy poczucie oczekiwania wśród odbiorców. Spójrz na poniższy zrzut ekranu, aby zrozumieć, jak Brian Kelly, aka The Points Guy, skutecznie wykorzystuje hashtagi w swoich postach na Instagramie. Kiedy używasz hashtagów, powinieneś uważać, aby nie zalać swoich postów niepotrzebnymi. Jeśli chcesz, aby Twoje treści trafiły do odbiorców, musisz mieć głębokie zrozumienie swojej społeczności followersów.

Ma on również tendencję do powtarzania pewnych zadań, co zaskakująco utrzymuje jego zwolenników zaangażowanych i śmiejących się, zamiast ich nudzić. Ma swoje kluczowe frazy i własne filtry Snapchata, które pomagają w promowaniu siebie przez cały czas. Jeśli widzisz ludzi komentujących Twoje posty, upewnij się, że wchodzą z nimi w interakcję, aby zbudować impet. Możesz również przejść do ich konta LinkedIn, i skomentować ich post, jak również.

Upewnij się, aby tworzyć stałe treści i posty, aby utrzymać publiczność zaangażowana. Możesz dodać kilka hashtagów, ale to może nie być tak cenne jak Instagram, choć nie zaszkodzi. Chociaż Instagram jest w dużej mierze wizualną platformą, dla aspirujących influencerów, treść jest tak samo ważna jak obrazy. Estetyka Twojej strony – kolory, wygląd, układ itp. – to pierwsza rzecz, z jaką stykają się Twoi potencjalni followersi, gdy odwiedzają Twój profil.

Znajdź coś – temat, sprawę, markę, etc. – i skup się na tym. Twoja pasja nie musi być czymś, co wpisuje się w już istniejące rynki. Ron Stefanski jest przedsiębiorcą internetowym i profesorem marketingu w National Louis University, który ma pasję do pomagania ludziom w tworzeniu i marketingu ich własnego biznesu online. To jest duży, ponieważ jeśli nie konsekwentnie angażować się z publicznością w mediach społecznościowych, są one prawdopodobnie stracić zainteresowanie w swojej działalności i marki. Musisz pokazać się każdego dnia z konsekwentnym przesłaniem i produkować przydatne treści, które są istotne dla odbiorców.

Jednak rodzaj treści, które robisz powinien być znaczący i ważny. Podczas gdy sugeruje się, aby wybrać scenę, która jest ogólnie odpowiednia dla Twojej treści i docelowego tłumu, nie powinieneś przeoczyć innych kanałów dystrybucji. Zamiast tego, należy dążyć do zabezpieczenia fundamentalną wiedzę roboczą z różnych kanałów w celu, że można z nich korzystać później, jeśli pojawi się potrzeba. Teraz, zanim dostaniemy się do unraveling jak włączyć się do influencer, powinniśmy zrozumieć, że to daleko od “uzyskać sławę overnight” lub “uzyskać prawo szybko” projektu. W rzeczywistości, aby być postrzegane jako “prawdziwy” influencer, należy umieścić w bardzo dużo czasu i wysiłku.

23 sposoby na zdobycie większej liczby polubień na Facebooku

Ludzie chcą udostępniać posty, które ich odzwierciedlają i pokazują innym, kim są. Podejmij stanowisko podzielane przez wielu ludzi na ważny temat, a oni będą mieli dodatkową motywację do dzielenia się swoim postem. Większość sposobów, aby uzyskać więcej polubień i udziałów obraca się wokół uczynienia treści bardziej atrakcyjnymi dla istniejących odbiorców.

Generowane całkowicie organicznie, te polubienia mają na celu zwielokrotnienie zaangażowania w Twoje treści i przyciągnięcie większej liczby zwolenników do odkrywania Twojego profilu. Poprzez zwiększenie zaangażowania, zwiększają one również szanse na uzyskanie swoich postów w stronie Eksploruj na Instagramie. Czy szukasz ukierunkowanych Instagram lubi, które będą budować zaangażowanie i przynieść więcej zwolenników do swojego konta? Jeśli tak, to nie szukaj dalej niż Stormlikes, gdzie znajdziesz nic innego jak prawdziwy organiczny wzrost napędzany przez ekspertów z branży. Zapewnia on przyniesienie polubień Instagrama, które pochodzą w 100% od prawdziwych i aktywnych użytkowników Instagrama.

Użyj transmisji na żywo, aby wyświetlić podgląd nowych produktów, które są w trakcie rozwoju. Zapytaj klientów o ich opinie, aby poczuli się tak, jakby byli częścią procesu tworzenia. Przeprowadzenie konkursu, który zachęca do tworzenia treści generowanych przez użytkowników, sprawi, że Twoja strona będzie widoczna dla szerokiego grona odbiorców. Musisz być na bieżąco z popkulturą, szczególnie jeśli jest ona istotna dla Twojego biznesu. Ważne jest również, abyś zapoznał się z wytycznymi dotyczącymi zdjęć na okładkę na Facebooku.

The New Yorker jest znany ze swoich słów i zdjęć, a ich konto na Instagramie nie zawodzi pod tym względem. Dzięki odpowiedniemu fragmentowi utworu, czytelnik jest wciągnięty w historię i chce dowiedzieć się więcej o dziecku na zdjęciu. Dla tych, którzy chcą odwiedzić lub dowiedzieć się więcej o miejscu, mogą odkrywać wszystkie posty w danej lokalizacji.

Jeśli stracisz 100 zwolenników, którzy nigdy nie wchodzą z tobą w interakcję i nigdy nie widziałeś ich pracy, czy to też taka strata? Wypełnione z najlepszych historii, aby rozpocząć swój dzień, i alarmów wiadomości awaryjnych. Innym problemem z hashtagami jest to, że możesz być za pomocą nad-używane tagi. Nadużywane również mają tendencję do być zakazane, ale nawet jeśli nie są, to jest prawie niemożliwe, aby wyróżniać się w tym roju. Poświęć trochę czasu, aby wymyślić unikalne Instagram hashtags dla swoich postów i wyróżnić się z tłumu.

Instagram Guides został uruchomiony w połowie 2020 roku i został zaprojektowany w celu tworzenia zasobów lub “przewodników”, aby ułatwić odkrywanie produktów lub zaleceń dla zwolenników. Może to obejmować produkty, influencerów, osoby publiczne, marki i inne, które mają być publikowane na Instagramie. Filmy IGTV są 4x większe niż zdjęcia na stronie Eksploruj, co sprawia, że używanie filmów IGTV jest świetnym sposobem, aby Twoje treści zostały odkryte przez potencjalnych followersów. Użytkownicy Instagrama oczekują od marek wysokiego kalibru treści.

Śledzenie innych kont na Instagramie pomoże Ci zostać zauważonym, znaleźć i zdobyć nowych zwolenników. Ale nie podążaj za każdym, będziesz mógł podążać za swoimi pracownikami, ulubionymi influencerami, markami i liderami myśli w swojej branży. Jest to autentyczny rodzaj treści i zachęca innych użytkowników do dzielenia się własnymi treściami, jak również uzyskanie więcej polubień i pomaga wyścielić swoją kolejkę Instagram. Zarezerwuj bezpłatny telefon, aby dowiedzieć się, jak nasz zespół ekspertów marketingowych może pomóc w tworzeniu wysokiej konwersji reklamy mediów społecznościowych i marketingu dzisiaj. Jeśli Twój cel jest dźwięk i treść jest wciągająca, można założyć, że zyskasz więcej zwolenników, którzy są zainteresowani w swojej działalności, co oznacza więcej polubień. Ale boostowanie postu to nie to samo, co tworzenie kampanii reklamowej, a raczej jej mini wersja.

Około 86% millenialsów uważa, że treści generowane przez użytkowników są dobrym wskaźnikiem jakości marki lub produktu. Publikowanie bumerangów to kolejny świetny sposób na przyciągnięcie uwagi swoich zwolenników. Upewnij się, że jest to coś ekscytującego – bumerang z szybkim i dramatycznym ruchem jest najbardziej angażującym rodzajem. Instagram przejęcie może być wykonane przez każdego, właściciela firmy, influencer, pracownik, a nawet top-tier klienta.

Z Twittera, mogę tworzyć różne listy tematów, które mogę śledzić w strumieniu – co pozwala mi być skoncentrowany, gdy widzę moje tweety i wybrać, aby zobaczyć szczególną listę w każdej chwili. To również wymaga zaangażowania, aby zaangażować się w swojej społeczności na bieżąco i słuchać tego, co mają do powiedzenia. Jeśli wszystko, co robisz, to tweetowanie bez rozmów z ludźmi, nie zobaczysz tak dużego wzrostu, chyba że jesteś dużą marką. Proaktywne wychodzenie i śledzenie naprawdę ukierunkowanych ludzi – a następnie faktycznie słuchanie i angażowanie się z nimi, podobnie do tego, jak opisuję w #1 powyżej. Myślenie bardzo konkretnie o tym, kogo chcesz przyciągnąć i jaki rodzaj informacji i treści będzie dla nich atrakcyjny.

Niski zasięg może oznaczać, że musisz ocenić swoją wydajność hashtagów, czas postu i rodzaj treści, które udostępniłeś. Są to 3 rzeczy, które mogą ujawnić, dlaczego Twój post otrzymał mniej zaangażowania i dlaczego jest tłumione przez Instagram. Chociaż Facebook ma politykę w miejscu dla fałszywych profili i nieautentycznych polubień, wiele botów prześlizguje się przez szczeliny i działa ich magia. Zakup lubi na post może wysłać swój wskaźnik zaangażowania niebo wysoko, ale te wyniki są krótkotrwałe. Na przykład, jeśli kupisz polubienia na konkretny post, pieniądze wykorzystane na przyszłe reklamy nie pójdą zbyt daleko.

15 niezawodnych sposobów, aby uzyskać więcej zwolenników na Instagramie

Oczywiście, chcesz uniknąć śledzenia kont spamowych. Jeśli nie masz czasu, lub po prostu nie chcesz robić tego ręcznie, możesz skorzystać z usługi takiej jak SocialUpgrade, aby zrobić to za Ciebie. Oczywiście, Instagram chce utrzymać użytkowników z nadużywania systemu przez spamowanie ludzi z bezużytecznymi informacjami. Dlatego mają pewne ograniczenia w miejscu, które trzymają cię od śledzenia zbyt wielu ludzi. Natychmiast zauważyłem, że to zdjęcie ma 7,691 polubień. Twoje Stories będą się automatycznie powtarzać jak playlista wideo.

Miałem ten sam problem, kiedy zacząłem z Instagram; Nie mogłem trafić nawet 1000 zwolenników przez kilka miesięcy. Wskazówki z już popularnych kont nie działały tak bardzo, jak się spodziewałam, ale te kroki pomogły mi z kilkoma kontami. Podziel się nimi ze światem 😉 I daj mi znać, jeśli masz jakieś pytania. HoneyBook to CRM dla małych firm, który pomaga organizować i skutecznie zarządzać istotnymi zadaniami w Twojej firmie wszystko z jednej platformy.

Stosowanie tych preferowanych filtrów może mieć wpływ na Twoje zaangażowanie. Wszystkie te grupy hashtagów ze słowami kluczowymi są przechowywane na stronie w Evernote. To sprawia, że łatwo i skutecznie, gdy jestem w podróży, aby opublikować nowy obraz Instagram zoptymalizowany pod kątem najbardziej odpowiednich słów kluczowych.

Przejrzyj swoich zwolenników od czasu do czasu i wyczyść fałszywe konta. Po prostu naciśnij “Usuń”. Fałszywe konta są zazwyczaj dość oczywiste z nazwy użytkownika i nazwy (niektórzy będą dzwonić, że są kontem marketingu afiliacyjnego). Po osiągnięciu 10,000 zwolenników, można połączyć historie do swoich postów na blogu, jak również wszelkich stron internetowych.

Trudną rzeczą w korzystaniu z konkursów, aby zwiększyć swoje następstwa jest to, że będziesz przyciągać ludzi, którzy niekoniecznie są zainteresowani tobą lub tym, co robisz. Komentarz, aby wygrać – Uczestnicy muszą skomentować fragment treści, aby wygrać. Jeśli zrobione dobrze, może to być bardzo skuteczny sposób na uzyskanie ruchu i nowych zwolenników do swojego konta na Instagramie. Jeśli kiedykolwiek myślałeś długo i ciężko o rosnącym koncie Instagram szybko. Jeśli chcesz zwiększyć impet i wpływ cross-promowanych treści, będzie to wymagało trochę dodatkowej pracy.

Twoim celem na Instagramie jest regularne angażowanie swojej obecnej publiczności, a jednocześnie zwiększanie liczby prawdziwych zwolenników. Publikowanie nowych, interesujących i angażujących zdjęć spełni pierwszy wymóg, ale aby zacząć się rozwijać, niezwykle ważne będzie oznaczanie zdjęć hashtagami. Hashtagowanie sprawia, że ludzie szukający konkretnych terminów mogą łatwo znaleźć Twoje zdjęcia. Zwiększanie liczby followersów jest bardziej prawdopodobne, jeśli korzystasz z różnych platform promocji. Na przykład, promocja na platformach mediów społecznościowych jest doskonałym sposobem, aby kierować ruch na stronę lub konto na Instagramie i zwiększyć liczbę zwolenników.

Inną rzeczą, aby nie tracić czasu na jest follow-unfollow gry. Trzymaj oczy na nagrodzie i nie skupiaj się zbytnio na śledzeniu i odfollowywaniu innych kont tylko dla samej przyjemności. Najlepszym momentem na korzystanie z Instagram Live jest ten, w którym chcesz być ludzki i osobisty. Jest to świetny sposób, aby pokazać swoim odbiorcom, co dzieje się za kulisami. Jeden z naszych pakietów jest dostępny z dużym rabatem i jest zazwyczaj kupowany przez powracających klientów, którzy kupują tysiąc zwolenników za jednym zamachem.

Niektórzy ludzie mogą być pod wrażeniem i zdecydują się sprawdzić swój profil i śledzić cię. Możesz również zapewnić zniżki lub oferty i poprosić swoich zwolenników, aby oznaczyć swoich przyjaciół i promować tę ofertę. Pamiętaj również, aby opowiedzieć historię kryjącą się za zdjęciem lub filmem, który udostępniasz, ponieważ dzięki temu zyskasz większe zaangażowanie.

Będą one bardziej skuteczne niż szerokie, popularne hashtagi, ponieważ będziesz miał mniejszą konkurencję podczas ich używania. Pamiętaj, że Instagram ograniczy Cię do maksymalnie 30 hashtagów na post. Kiedy po raz pierwszy zaczynasz na Instagramie, użyj wszystkich 30 hashtagów, jeśli możesz.

I, to powinno być takie, że jeśli ktoś widzi swój post, powinien natychmiast skojarzyć go z Twoją marką. Jednym z miejsc, które naprawdę chcesz odwiedzić, aby uzyskać więcej ekspozycji jest Instagram top wyniki wyszukiwania. Podczas gdy tajniki algorytmu Instagrama są trochę dobrze strzeżoną tajemnicą, istnieje kilka sposobów, aby zwiększyć swoje możliwości zakończenia tam. Kolejne bardzo ważne pytanie – krótka odpowiedź brzmi: tak! Kupowanie followersów w ogóle jest bezpieczne i nie wpłynie negatywnie na Twoje konto w żaden możliwy sposób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *