Konsultował się z firmami z listy Fortune 500, influencerami z produktami cyfrowymi i wieloma gwiazdami z listy A. A kto nie lubi być w stanie wpływać na życie innych ludzi i wpływać na ich decyzje? W rzeczywistości, według gen.video, najbardziej skutecznym i zaufanym źródłem napędzania konwersji są influencerzy z mediów społecznościowych. To wyraźnie wskazuje, że influencerzy mają moc przekonywania swoich zwolenników. Pracując nad dominacją influencerów w mediach społecznościowych, przypomnij sobie, że jest to maraton, a nie sprint.

Nie musisz pielęgnować każdego konta na każdym kanale jako swojej głównej pracy, ale posiadanie ich nadal wysyła dobre sygnały społeczne i pomaga budować zaufanie do Ciebie. Czy Twoja strategia social media obejmuje zostanie influencerem online? Dzięki tym 10 prostym krokom, będziesz w stanie rozszerzyć swój wpływ na wszystkie platformy mediów społecznościowych. Ten krok jest koniecznością i bez niego, będziesz miał trudny czas budowania publiczności zaangażowanych ludzi, którzy są zainteresowani twoim przesłaniem. Ponadto, pamiętaj, że posty na blogu mogą być automatycznie ustawione przez CMS bloga do promowania na kanałach mediów społecznościowych.

Chcesz skupić się na tych ludziach i społecznościach, które będą paliwem, które zasila Twoją markę w mediach społecznościowych. Rozważ każdy z tych czynników, aby pomóc Ci określić, która platforma mediów społecznościowych jest najlepsza dla Ciebie do wykorzystania jako centralny kanał do nadawania wiadomości. Jeśli obawiasz się wydawać dużo pieniędzy, aby uruchomić swój kanał, jak wiele osób po raz pierwszy YouTubers, rozważyć YouTube Intro maker, aby rozpocząć. Nadal można być aktywnym i angażować się w innych sieciach, ale większość wysiłków pójdzie do tego jednego kanału mediów społecznościowych. Możesz korzystać z różnych sieci społecznych, ale musisz wybrać jedną główną platformę, gdzie masz zamiar skupić większość swoich treści. Z tym z drogi, przejdźmy od razu do dziewięciu kroków, aby stać się social media influencer.

Podczas gdy każdy chce być przyjacielem z kimś, kto ma milion zwolenników, co trzeba zrobić zamiast jest budowanie relacji z ludźmi w swojej lidze. Dziesięć osób z 10.000 aktywnych zwolenników, którzy retweet cię może kawałek treści iść wirusowo w ciągu jednego dnia. Jedną z najtrudniejszych części o zostaniu influencerem mediów społecznościowych jest część, w której decydujesz, ile trzeba naładować. Ważne jest, aby mieć jasny pomysł, co rozsądna stawka wygląda jak biorąc pod uwagę czynniki, takie jak liczba zwolenników, wskaźnik zaangażowania, nisza i jakość treści. Po określeniu swojej niszy, zastanów się, jakie osoby byłyby nią zainteresowane.

Co więcej, marketerzy różnie kalkulują wynagrodzenie influencera. Niektórzy influencerzy otrzymują wynagrodzenie w formie ryczałtu, prowizji, wymiany produktów, a także w oparciu o wyniki. Nano-influencerzy, zgodnie z definicją, to influencerzy posiadający od 1 000 do 10 000 followersów. Jest to najmniejsza kategoria influencerów według liczby followersów. Jeśli jesteś aspirującym influencerem, ważne jest, abyś wybrał niszę, na której będziesz się skupiał i tworzył treści na jej temat. Najlepiej będzie, jeśli nisza, którą wybierzesz, to coś, co Cię pasjonuje i czym się interesujesz.

Jedną z najtrudniejszych rzeczy w codziennym pokazywaniu się jest brak wystarczającej ilości treści lub czasu na planowanie z wyprzedzeniem. Jeśli chodzi o posty na paszy, wybierz harmonogram i zobowiązać się do niego, więc publiczność wie, kiedy oczekiwać nowych treści od Ciebie. Jeśli chcesz zobaczyć wzrost na Instagramie i pozostać na topie wśród swoich zwolenników, ważne jest, aby być konsekwentnym.

Jest wiele marek, które szukają zabójczych treści, więc nie zalecamy wchodzenia w coś, co nie jest autentyczne. Zawsze pamiętaj o tym, że Twoi odbiorcy Ci ufają, więc jeśli za bardzo dasz się ponieść sponsorowanym treściom, mogą Cię odrzucić. Pobierz aplikację TRIBE, załóż konto i zacznij przeglądać dostępne kategorie – ‘food & drink’, ‘travel’, ‘health & wellness’ itd.

Najlepiej jest wybrać jeden kanał social media i na nim skupić swoją energię. Jeśli chcesz wybić się ponad tłum jako influencer w mediach społecznościowych lub kluczowy lider opinii, ale nie wiesz od czego zacząć, trafiłeś we właściwe miejsce. Aby stać się social media influencer i uzyskać wynagrodzenie, pierwszym krokiem jest znalezienie swojej niszy. Kiedy już zdecydujesz, na jakiej branży się skupić, przeprowadź “badania rynku”, aby odróżnić siebie i swoją niszę od konkurencji.

YouTube influencerzy, którzy są ustalone i mają ogromne zaangażowanie zarabiają ogromne kwoty od tych marek po prostu reklamując lub używając produktów w swoich filmach. Do Ciebie również zwrócą się marki, zgodnie z wizerunkiem, który zbudowałeś dla swojego kanału. YouTube influencerzy są trendsetterzy; angażują się z publicznością i są znacznie bardziej relatable niż wysokiej klasy celebrytów. To sprawia, że marki mogą się do nich zwracać częściej niż do celebrytów. Jest to również bardzo ekonomiczne dla marki do partnera z wielu influencerów, a nie jeden celebryta.

Jak zdobyć więcej prawdziwych polubień na Instagramie

Od Instagram Stories, które mogą mash up wideo i zdjęć w jednej reklamie do samodzielnych 60-sekundowych filmów idealnych dla długich funkcji, upewnij się, że używasz mocnych stron każdego formatu wideo. Praktycznie każda branża może skorzystać z treści generowanych przez użytkowników. Wystarczy spojrzeć na Santander i ich kampanię “Prosperity”. Marka zdecydowała się na hashtag #PowerofShe, który idealnie pasuje do jej misji wzmacniania pozycji kobiet. Umieść hashtag w swoim bio, tak aby był łatwo widoczny dla każdego, kto odwiedza Twój profil.

Póki co, Instagram pozostaje ulubieńcem social media dla marketerów. I nie jest trudno zrozumieć dlaczego, skoro 13% wszystkich ludzi na Ziemi jest na nim, a 80% z nich śledzi marki. Im większy jest Twój zasięg, tym więcej wyświetleń uzyskasz.

Możesz nawet tagować popularne lokalizacje, piosenki, celebrytów i więcej, aby Twoje posty były widoczne dla większej puli odbiorców. Jako takie, można uzyskać więcej Instagram lubi i może nawet złapać kilka gałek ocznych od nowych zwolenników Instagram. Kto nie docenia dobrego śmiechu podczas przewijania ich social media feed? Cóż, chyba że twoi zwolennicy Instagram są stoicy, są szanse, że tworzenie zabawnych postów będzie garner więcej Instagram lubi dla swojej marki.

Jest to główne źródło ruchu dla firm w prawie każdej niszy. Ale kiedy zawierać odpowiednie meta tagi, Facebook wie dokładnie, gdzie wyciągnąć swój tytuł, opis i obraz z. Możesz mieć pewność, że bez względu na to, kto udostępnia link na Facebooku, pojawi się on zgodnie z przeznaczeniem. Akcje są zazwyczaj uważane za bardziej wartościowe niż polubienia, ponieważ są one skutecznie poparcia treści.

Z pomocą ekskluzywnej grupy ludzi, którzy mają dostęp do aktualizacji, rabaty i zapowiedzi produktów, aby przyjść można uzyskać więcej lubi i zwolenników, które będą przestrzegać. Tak bardzo, że znaleźliśmy 5 sposobów, aby użyć Instagram Bliscy znajomi Lista dla biznesu. Istnieją właściwie dwie główne analizy, na których należy się skupić, które pomogą Ci doradzić, jaki rodzaj treści zwiększy zwolenników i rozwijać swoją stronę po drodze. Ta funkcja może pomóc Ci zdobyć więcej zwolenników, jak podzielić się swoimi najlepszymi sprzedawcami i zdobyć kilka sprzedaży po drodze.

Pisanie angażujących podpisów jest umiejętnością, która może być rozwijana w czasie. Te dwa przykłady są różne, ale wciąż dają te same rezultaty. Marka Summer Fridays ucieleśnia swój chłodny klimat, łącząc senne chmury z wielkim pytaniem, które wywołało zarówno polubienia, jak i komentarze.

Zdobądź followersów na Instagramie

I masz zamiar to osiągnąć poprzez pracę tych jedenaście niesamowite Instagram hacki do swojej strategii społecznej. Narzędzia analityczne Instagrama dadzą Ci dane na temat wyświetleń dla każdego postu, wraz z zasięgiem, zaangażowaniem, najlepszymi postami i nie tylko. Można również znaleźć informacje demograficzne o swoich zwolenników, w tym płci, wieku i lokalizacji. Powinieneś oznaczać ludzi w poście na Instagramie tylko wtedy, gdy treść jest bezpośrednio związana z nimi. A kiedy śledzisz użytkownika na Instagramie, istnieje duża szansa, że będzie on sprawdzał Twój kanał.

Zwróć uwagę, czy dana marka ma tylko 5-gwiazdkowe pozytywne recenzje, które brzmią sztywno lub fałszywie. Oszukańcze usługi zazwyczaj wymieniają Twoje pieniądze na boty i fałszywych zwolenników kont. Mogą również wziąć Twoje pieniądze i uciec, nigdy nic Ci nie dając. Jest wiele firm, które robią obie te rzeczy, więc zwróć uwagę. Nie przechodź przez okresy, w których nic nie robisz, ale próbujesz sprzedać swój produkt. Posty z elementem ludzkim, jak wzruszająca historia, są bardziej prawdopodobne, aby sprzedać swój produkt niż posty, które ściśle reklamują i proszą ludzi, aby kupić produkt.

Ok, to nie jest dokładnie sposób na zdobycie darmowych Instagram followers. Ale Instagram reklamy może być potężny sposób na osiągnięcie nowych zwolenników, szybko, poprzez uzyskanie treści przed ludzi, którzy w przeciwnym razie nie zobaczyć. Oznaczeni przyjaciele również zobaczą Twój post i mogą zdecydować się na śledzenie Twojego konta.

Posty na Instagramie zawierające lokalizację cieszą się o 79% większym zaangażowaniem niż posty nieoznaczone lokalizacją. Użyj funkcji Geotagging – Gdy dodasz lokalizację do swojego zdjęcia, zyskasz większą widoczność. Za każdym razem, gdy ktoś będzie szukał zdjęć zrobionych w danym obszarze, zobaczy właśnie Twoje zdjęcie. Zamieszczaj oryginalne zdjęcia – Nikt nie lubi oglądać konta na Instagramie, które jest wypełnione zdjęciami ze stocków lub repostowanymi zdjęciami wirusowymi.

Dni skrótów, takich jak kupowanie zwolenników lub za pomocą botów są ponad. Te sztuczki mogą zwiększyć liczbę followersów na krótki czas, ale nie zrobią ci żadnych przysług w dłuższej perspektywie. Na początek, znajdź hashtagi, które nie są zbyt zaludnione. Social Media Examiner wskazuje na tę teorię, wyjaśniając, jak hashtag #love ma ponad 184 miliony zdjęć z nim związanych. Próbując podkreślić swoją zawartość Instagrama w morzu milionów zdjęć i filmów nie jest łatwą rzeczą do zrobienia.

Jednym z najlepszych sposobów na to jest zadawanie przemyślanych pytań na końcu swoich postów. Nawet jeśli Twoi zwolennicy nie odpowiedzą na początku, w końcu to zrobią. Choć może być łatwo rzucić tytuł i cenę, Twoi followersi pragną czegoś więcej. Nie chcą być bezczelnie sprzedawani, są bombardowani reklamami przez cały dzień. Musisz angażować się w działania innych, aby samemu zyskać zaangażowanie i zwolenników. Wyraźnie zaznacz, jakiego rodzaju wartość ludzie otrzymają z podążania za Tobą.

Kiedy już zaczniesz śledzić niektórych ludzi, poświęć trochę czasu na polubienie i pozostawienie pozytywnych komentarzy do ich zdjęć. Nie tylko sprawi to, że druga osoba poczuje się dobrze, ale inni ludzie mogą zobaczyć Twoje imię lub komentarz i sprawdzić Twój profil. Jeśli pozostaniesz aktywny, może to prowadzić do stałego strumienia nowych zwolenników.Podczas komentowania zdjęć, nie spiesz się, aby napisać dłuższą wiadomość i używać emojis, kiedy to możliwe. To będzie o wiele bardziej motywujące dla nich, aby wziąć dodatkowy czas, aby spojrzeć na swój profil. To udowodni innym użytkownikom Instagrama w Twojej społeczności, że jesteś autentycznie zainteresowany. Ostatecznie, ważne jest, aby skupić się mniej na liczbie followersów masz, a bardziej na jakości treści, które tworzysz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *