W aplikacji TRIBE znajdziesz orientacyjne stawki – nazywane przez nas „kartą stawek” – które możesz zarobić za jeden post na portalu społecznościowym, co ułatwi Ci określenie swojej ceny. Niezależnie od tego, warto nadać swoim treściom taki kształt, który pokaże Twoją głęboką wiedzę w danej dziedzinie, ale także będzie zawierał unikalny głos lub styl. Pamiętaj, że część atrakcyjności influencerów polega na tym, że są oni wiarygodni i godni zaufania. Jeśli chodzi o uzyskiwanie porad lub rekomendacji na temat tego, który produkt kupić, wiele osób nie ufa już rekomendacjom celebrytów. W dzisiejszych czasach konsumenci chętniej szukają porad u tych, których postrzegają jako wiarygodnych rówieśników, niż u bogatych i sławnych.

W przypadku platform takich jak Twitter, aby stać się skutecznym influencerem, musisz pisać posty kilka razy dziennie. Chociaż wiele osób próbuje podzielić swoje wysiłki między wiele platform mediów społecznościowych, to jest to o wiele lepszy pomysł, aby skupić się na jednej konkretnej platformie, jak zacząć. Jako influencer w mediach społecznościowych, musisz konsekwentnie tworzyć wartościowe treści, które twoi odbiorcy (i wyszukiwarki/algorytmy mediów społecznościowych) pokochają. Kwantyfikuj swoje wysiłki za pomocą danych Użyj narzędzia analitycznego, które większość kanałów mediów społecznościowych zapewnia do śledzenia swoich zwolenników, zaangażowania i innych danych.

Wskazane jest, abyś stworzył oś czasu dla wszystkich treści, które planujesz opublikować w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Możesz również stworzyć tygodniową lub miesięczną serię, aby utrzymać publiczność na haczyku. W rzeczywistości, jest to jedyny sposób, aby utrzymać publiczność haczykiem do treści. Niezależnie od rodzaju treści, które tworzysz, powinny one być znaczące i wartościowe. Budowanie i utrzymywanie lojalnych fanów w mediach społecznościowych nie jest łatwe. Staje się to coraz trudniejsze, ponieważ coraz więcej osób stara się zostać influencerami.

A. Tak, bycie influencerem może stać się trwałą i dobrze płatną opcją kariery dla Ciebie, tak jak dla wielu innych. Jeśli uda Ci się zarobić na życie będąc influencerem, to zdecydowanie jest to warte czasu i wysiłku, który w to włożyłeś. A. Nie ma takiego kryterium kwalifikującego do zostania influencerem. Jednak wszędzie powyżej 1000 followersów to dobre miejsce, aby zacząć. A. Oprócz kroków wymienionych powyżej, jest jeszcze kilka rzeczy, które powinieneś zrobić, aby stać się influencerem Instagrama.

Tak więc, jako początkujący influencer YouTube, musisz upewnić się, że twoja publiczność, od samego początku, jest autentyczna. Wyznacz cel dla rodzaju treści, które tworzysz i zachowaj spójność. To znowu pomoże Ci pozostać zorganizowany i spójny, który następnie pomoże Twój kanał YouTube zyskać trochę trakcji i dostać się na początku. Być może u podstaw każdej relacji między influencerem a odbiorcami leży zaufanie, ponieważ ich odbiorcy oczekują tylko autentycznych, wiarygodnych opinii i porad. Influencer powinien początkowo budować swoją zamierzoną publiczność, co w konsekwencji daje im korzystne i udane sceny do wyrażania swoich opinii.

Pamiętaj, że nie będziesz miał możliwości połączenia swojego konta Instagram Creator z narzędziami innych firm. Więc to może nie być dobry wybór, jeśli planujesz używać analityki i narzędzi planowania z trzeciej strony. Plus, ponieważ nie jest specjalnie dla twórców treści, to brakuje kilku funkcji, które byłyby przydatne dla Instagram influencerów.

Kiedy o tym myślisz, znalezienie swojej niszy jest najtrudniejszą i najważniejszą częścią podróży. Jest to prawdą nie tylko z powodu konkurencji, ale dlatego, że twoja nisza musi być czymś, z czym możesz pozostać przez lata. Dowiedzenie się więcej o swojej branży i temacie jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu.

Następnie skontaktuj się z ich działem marketingu z pomysłami, w jaki sposób partnerować i ile byś pobierał za każdy post. Stawki różnią się drastycznie w zależności od niszy, współczynnika zaangażowania i nie tylko. Spróbuj połączyć się z influencerami podobnymi do Ciebie i zapytaj ich, co pobierają. Jako social media influencer, jesteś niczym bez publiczności. Mój kumpel Gary Vaynerchuk przekształcił rodzinny mały sklep monopolowy w dużego sprzedawcę wina online, będąc pionierem we wczesnej fazie tworzenia filmów internetowych ze swoim programem Wine Library TV.

To jest prawdopodobnie powód, dla którego nie zdobywasz więcej polubień w mediach społecznościowych

Z Growthsilo, możesz rozwijać swoją publiczność Instagram z prawdziwymi, ukierunkowanymi polubieniami i absolutnie zero botów lub fałszywych zwolenników, o których należy się martwić. Zapewniają one organiczny, ręczny wzrost Instagrama poprzez w pełni zarządzane usługi, co oznacza, że człowiek będzie w pracy, aby rozwijać swój profil na Instagramie. Jako takie, będą one przynieść tylko tych odbiorców, które mogą być zainteresowane w treści i może potencjalnie przekształcić się w klientów. Od Likes.io, można kupić Instagram lubi i auto lubi w cenach zaczynających się od 3,49 dolarów za 50 lubi. Masz również możliwość podziału lubi na wiele postów Instagram.

Media społecznościowe są pełne zdjęć i postów z najlepszych rzeczy w życiu osób. Posty o wakacjach i rodziny i przyjaciół i wielkie doświadczenia. Jeśli masz zły dzień, wchodząc na media społecznościowe i widząc wszystkich swoich przyjaciół mających świetny czas może sprawić, że gorzej. Z kolei większość użytkowników ma tendencję do szukania dobrych zdjęć do akcji, aby uzyskać polubienia, komentarze i re-shares. Zdaję sobie sprawę, że dla większości z Was nie byłoby rozsądne tworzenie teledysków.

Hashtagi, których używasz są jak ludzie znajdą Twoje posty i konto. Jeśli twoje posty nie są zauważone na dzień później, możesz przynajmniej pracować, aby przyciągnąć jak najwięcej ludzi, jak to możliwe, kiedy robisz posty. Nie było dużo backlash przeciwko Instagram niedawno za ich podejście do shadowbanning użytkowników. Każdy może być uderzony z shadowban w dowolnym momencie bez uprzedzenia.

Rozważ użycie swojego logo jako obrazu profilowego we wszystkich kanałach społecznościowych. Ale szczerze mówiąc, to wszystko jest dla mnie nowe, tylko w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Przez lata siedziałem przy ~200 followersach i szczerze mówiąc nie wiem, co się ostatnio stało, żeby to zmienić. Wrzucam swoje prace na Instagram regularnie od 2013 roku i tyle czasu zajęło mi zdobycie więcej niż 2-3 polubień na post – w tym mojej mamy. Jeśli dostosujesz się do trendów i popularności, zdobędziesz te polubienia, których chciałaś, ale skończysz też ze sztuką, która nie czuje się tobą. Będziesz czuł się pusty i niespełniony w swojej pracy, a twoja sztuka będzie to odzwierciedlać.

Ważne jest również, aby zauważyć, jak popularne stały się historie na Instagramie i Facebooku. Użytkownicy nie mogą lubić historii, więc jest to jeszcze jedna przeszkoda w mierzeniu sukcesu biznesowego na platformie. Podobnie jak wiele rzeczy w Internecie, kupowanie zaangażowania i tworzenie fałszywych profili i boty wszystkie należą do „szarej” kategorii.

Jak zdobyć pierwsze 1000 followersów na Instagramie

Po zainstalowaniu piksela, zacznie on natychmiast zbierać dane. Prowadzenie kampanii retargetingowej jest po prostu kwestią stworzenia niestandardowej grupy odbiorców, aby uwzględnić każdego, kto odwiedził Twoją domenę lub konkretne strony. Świadomość – Zwiększ świadomość swojej marki, lokalną świadomość i zasięg. Śledź, aby wygrać – Uczestnicy muszą śledzić Twoje konto, aby wziąć udział w konkursie.

Musisz zbadać, które hashtagi są trendy w Twojej niszy i które są istotne dla Twojej marki i treści. Następnie użyj mieszanki tych hashtagów dla wszystkich swoich treści na Instagramie, aby dotrzeć do ludzi, którzy śledzą te hashtagi. Różnica polega tylko na tym, że zajmuje to więcej czasu niż pobranie aplikacji. Aby szybciej zdobyć zwolenników, publikuj zdjęcia, które są atrakcyjne dla ludzi i polub zdjęcia innych osób. Znajdź ludzi, którzy zamieszczają znajome zdjęcia podobne do Twoich, polub ich zdjęcia i podążaj za nimi. Zadbaj również o przejrzystość swojego profilu, często wiele osób sprawdza profile w poszukiwaniu informacji o Twoim koncie.

Jeśli Twój kanał na Instagramie jest pełen atrakcyjnych treści, które są związane z ich zainteresowaniami, prawdopodobnie odwdzięczą się tym samym. Możesz oznaczyć użytkowników Instagrama występujących na Twoich zdjęciach za pomocą @-mention w podpisie lub używając funkcji tagowania Instagrama w poście. Tak czy inaczej, otrzymają oni powiadomienie, gdy to zrobisz. Na przykład, @damngoodstitch publikuje posty dotyczące haftów.

Ilekroć potencjalny zwolennik ląduje na Twoim profilu biznesowym, masz krótki okres czasu, aby przekonać go do naśladowania Ciebie. Aby zacząć, musisz zrobić listę dużych kont w swojej niszy. Na przykład, jeśli sprzedajesz produkty kosmetyczne, będziesz chciał znaleźć duże konta od blogerów kosmetycznych. Zacząłem po prostu od śledzenia 100 followersów moich konkurentów. Później śledziłem kolejne 100, ale poświęciłem też czas, aby polubić jedno z ich zdjęć na Instagramie. Wreszcie, podążyłem za trzecią grupą 100 i polubiłem, jak również skomentowałem jedno zdjęcie z każdego konta.

Innymi słowy, tak długo jak jesteś na żywo, więcej osób będzie Cię widzieć. Zamieść na swoim kanale zdjęcie, które zapowiada czas, w którym będziesz nadawał na żywo. Istnieje prosty sposób na pokonanie ograniczeń Instagrama w zakresie wideo na żywo.

Użyj hashtagów i funkcji lokalizacji w swoich historiach, aby wystawić je dla ludzi, którzy jeszcze nie śledzą cię. Jest to wciąż niewykorzystany sposób na zdobycie zwolenników na Instagramie za darmo. Jeśli Twoja firma ma fizyczną lokalizację, pamiętaj, aby ją oznaczyć i zachęcić klientów do zrobienia tego samego. Użytkownicy mogą wtedy kliknąć na tę lokalizację i zobaczyć wszystkie zdjęcia i Stories opublikowane z Twojego sklepu, restauracji lub biura.

Nie musiałem wykonywać żadnej pracy z góry, poza robieniem własnych zdjęć. Nie musiałem nawet sięgać po nowych zwolenników na Instagramie. Jeśli dopiero uczysz się, jak zdobywać followersów na Instagramie, być może najlepiej będzie nawiązać współpracę z inną marką. To może być szybki sposób na organiczny wzrost bazy followersów.

W rzeczywistości, ponad 500 milionów użytkowników Instagram przegląda aplikację każdego dnia, co czyni go domem dla niektórych z najbardziej zaangażowanych odbiorców wokół. Uzyskaj darmowe, wysokiej jakości i ukierunkowane Instagram Followers z zaledwie kilku kliknięć z Internetu zaufanego dostawcy usług marketingowych Instagram. Więc kiedy nie jesteś konsekwentny z postu, jesteś bardziej prawdopodobne, aby stracić zaangażowanie i zgubić się w strasznym algorytmu shuffle.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *