computer screen displaying 4.7k
Social Media

10 kluczowych kroków do zostania influencerem na Instagramie

Bargain basement supply brands są mniej prawdopodobne, aby zapłacić influencerów za ich pomoc. Jednak najważniejsze jest to, że jesteś pasjonatem tego hobby, ponieważ autentyczność jest najważniejsza. W przypadku większości branż można dzielić się dużą wiedzą. Mechanicy samochodowi, na przykład, mogą dzielić się wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji samochodów i recenzować najnowsze projekty motoryzacyjne z perspektywy mechaniki. Ludzie z branży kosmetycznej mogą mówić o najnowszych poradach dotyczących makijażu, ale mogą również pomóc ludziom zrozumieć, które produkty działają najlepiej dla jakich osób. Współpraca z innymi znanymi influencerami to świetny sposób na zdobycie nowych zwolenników i zbudowanie swojej sieci kontaktów.

Na przykład, sprawdź, jak Sam Ushiro (@aww.sam) konsekwentnie zamieszcza zdjęcia w jaskrawych kolorach, aby nadać swojemu kanałowi słoneczną i zabawną estetykę. Na przykład, influencer podróżniczy może mieć zdjęcie profilowe w malowniczym miejscu, influencer kulinarny może mieć zdjęcie, na którym gotuje lub je, i tak dalej. Dlatego tak ważne jest, aby napisać przekonujące bio, jeśli chcesz zostać influencerem na Instagramie. Upewnij się, że dokładnie opisuje to, o co chodzi na Twoim koncie. Co jest pierwszą rzeczą, na którą patrzysz, gdy musisz wiedzieć, o czym jest konkretne konto na Instagramie? Istnieje prawdopodobieństwo, że jeszcze przed przewinięciem postów w ich Feedzie, prawdopodobnie spojrzysz na ich bio.

Narzędzie takie jak eClincher wskaże Ci najlepsze czasy do publikowania postów, dzięki czemu będziesz mógł ustalić sobie harmonogram. Platformy naprawdę zwracają uwagę na to, jak wiele postów otrzymujesz i czy się w nie angażujesz. Jeśli chcesz współpracować z algorytmami i znaleźć się po ich dobrej stronie, będziesz mieć czas na odpowiadanie na komentarze. Jeśli skupisz się na makijażu, będziesz rozwijać następujące osoby, które mają obsesję na punkcie makijażu. Targetować ludzi, którzy sąhookedon tego konkretnego tematu, a oni będą szukać do Ciebie o wskazówki. Influencer jest ktoś, kto ma bliskie następujące na mediach społecznościowych, a którego zalecenia są przestrzegane.

Poza utrzymaniem zaangażowania odbiorców, pomoże to również w ustaleniu Twojej ekspertyzy w określonych tematach w Twojej niszy. Zidentyfikuj najbardziej istotne i trendy hashtagi w swojej niszy. Następnie użyj ich w swoich postach, aby Twoje treści zostały zauważone przez zupełnie nową publiczność, która mogła być nieświadoma Twojego istnienia. Skutecznym sposobem, aby upewnić się, że Twoja treść przyciąga uwagę, jest tworzenie treści, których chcą Twoi odbiorcy.

Wszystkie z nich zapewniają wgląd w funkcje, które sugeruje ich nazwa. Miniatury są cechą, która jest bardzo ważna, aby przyciągnąć publiczność. Miniaturki muszą być w wysokiej rozdzielczości, wyposażone w tytuł Twojego filmu. Im bardziej estetyczna jest Twoja miniaturka, tym bardziej kusząca będzie dla widzów. Powinna być przystępna, aby osoby, które wykonują szybkie wyszukiwanie, mogły łatwo znaleźć Twój filmik.

Pokaże im również, że poważnie podchodzisz do tworzenia wysokiej jakości treści, więc warto Cię śledzić. Spójrz na przykład na poniższe bio Jessiki Clifton (@impactforgood). Układa ona informacje w formie listy i używa emojis tu i ówdzie.

Czy kiedykolwiek zauważyłeś, że istnieją różne rodzaje influencerów? Kosmetyki, podróże, technologia, moda, fitness – wszyscy oni skupiają się na czymś konkretnym. Możesz zauważyć, że masz kilka postów, które działały naprawdę dobrze i kilka, które nie.

Jeśli jednak chcesz poprawić swoje umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego, sprawdź MICA i UpGrad’s Digital Marketing Certificate Program. Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie swoich wpływów jest konsekwentne publikowanie postów i dostarczanie swoim zwolennikom świeżych treści, z którymi mogą się angażować. Chociaż istnieje wiele dyskusji na temat idealnej częstotliwości publikowania postów, staraj się pisać przynajmniej raz dziennie. Nawet jeśli nie jest to dla Ciebie realne, postaraj się przynajmniej dostarczyć swoim followersom pewną liczbę postów w każdym tygodniu. Masz teraz niezawodny plan, który pomoże Ci odnieść sukces jako influencer w mediach społecznościowych lub jako kluczowy lider myśli w swojej niszy. Jako influencer w mediach społecznościowych, Twoje treści w mediach społecznościowych będą zbierać mnóstwo komentarzy, polubień i udziałów – szczególnie, gdy Twoje śledzenie wzrośnie.

Jak zdobyć więcej polubień na Instagramie i dlaczego wciąż mają one znaczenie

„Likes” może stać się miarą tego, jak popularny lub fajny ktoś jest. Że ktoś z 200 polubieniami na ich zdjęciu jest fajniejszy niż ktoś z 50 polubieniami na ich zdjęciu – co nie jest prawdą. W najgorszym przypadku, media społecznościowe mogą spowodować wiele niepokoju w umyśle nastolatka. Dzięki dostępnej dziś technologii, większość nastolatków ma dostęp do mediów społecznościowych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Twitter jest również domem dla tysięcy fałszywych użytkowników i fałszywych interakcji, w tym zwolenników, retweetów i polubień. W przeciwieństwie do Facebooka, profile Twitter nie muszą być związane z prawdziwą osobą. Platforma jest przeznaczona mniej dla osób do połączeń międzyludzkich, a bardziej dla osób do marki i marki do połączeń, tworząc więcej miejsca dla nielegalnych interakcji. Chociaż konsekwencje korzystania z pomocy botów na Twitterze nie są tak szkodliwe finansowo, jak na Facebooku, kupowanie interakcji nadal wpływa na Twoją markę.

To pozwala mi wiedzieć, że treść, którą dzieliliśmy się była wystarczająco dobra, aby odwiedzić swój pełny profil, aby dowiedzieć się więcej. Wizyty na profilu są również tym, co prowadzi do wzrostu liczby followersów. Można śmiało powiedzieć, że jeśli zdobywasz więcej zwolenników po opublikowaniu nowych treści, robisz coś dobrze. Ważne jest, aby pamiętać, że Twoje wrażenia mogą wzrosnąć zanim zrobią to Twoi followersi, ponieważ nie każdy będzie śledził Cię od razu. Możesz przesyłać filmy, kołowrotki, wykorzystywać swoje treści z Tik Tok, Gifów, dodawać naklejki, aby pomóc zaangażować swoich followersów.

Medium wizualne jest wystarczająco różne od nieruchomego zdjęcia, aby przykuć uwagę. To tworzy prawdziwe zaangażowanie Instagram lubi, i zwiększa wszystkich. Te strąki nie zawsze są łatwe do znalezienia – choć, więc może warto rozważyć rozpoczęcie własnej. Rysunek sposób budować strąk 50 i więcej groupmates swojej niszy, a następnie znaleźć kilka innych podobnych grup i nigdy nie trzeba będzie kupić Instagram lubi na swoich postów.

Ludzie uwielbiają widzieć, jak coś się robi, rzucić okiem za kulisy sesji zdjęciowej i dowiedzieć się o prawdziwych zmaganiach za zdjęciami glamor gdzie indziej w paszy. Abyś mógł zacząć, oto kilka wskazówek i narzędzi do edycji zdjęć na Instagramie jak profesjonalista. Hashtagi są kluczem do poszerzenia grona odbiorców Twojego Instagrama. Użyj hashtagu, a Twój post (lub Story!) pojawi się na stronie dla tego hashtagu. „To trwało dłużej niż miałem nadzieję, ale jestem całkiem podekscytowany … dając ludziom więcej kontroli nad doświadczeniem”, szef Instagrama Adam Mosseri powiedział BBC. Użytkownicy z włączoną funkcją będą teraz widzieć nazwę użytkownika zwolennika, który polubił post, „i innych”, zamiast liczby.

Ich feed wywołuje uczucie spokoju, refleksji – tak jak ich marka. Twój wygląd powinien być zgodny z tożsamością Twojej marki i przemawiać do odbiorców, których próbujesz przyciągnąć. Jednak ważniejsze od stosowania się do konkretnego stylu edycji jest posiadanie spójnego wizualnie kanału. Przejrzystość, kreatywność i spójność są kluczowe dla przedsiębiorstw, które chcą budować świadomość marki na Instagramie. Oprócz tego, że są trendem, długie podpisy są częścią większej zmiany w kierunku autentyczności i przynoszą dodatkową wiarygodność do platformy długo krytykowanej za bycie zbyt powierzchownym.

Zbierz to wszystko razem, a ten post otrzymał ponad 1,000 akcji i 6,200 polubień w ciągu pierwszych 18 godzin. Również ludzie, którzy chcą pokazać, że są aktywni politycznie, również podzielili się tym postem. Jeśli Twoi znajomi podzielają Twoje opinie, co często się zdarza, kiedy zajmujesz stanowisko w kontrowersyjnym temacie, to tylko wzmacnia ich opinię o Tobie.

Jeśli Twoja strona firmowa nie jest zaludniona „polubieniami”, to dobry czas, aby zmienić swoją strategię, aby to zrobić. Kiedy ludzie angażują się w Twoje treści, masz większe szanse na budowanie relacji z tymi osobami. Oprócz tworzenia silnych więzi z Twoimi zwolennikami, ci sami ludzie mogą następnie udostępniać Twoje treści swoim zwolennikom, co zwiększa liczbę odbiorców. Instagram jest jedną z najlepszych platform mediów społecznościowych do promowania swojej firmy lub marki osobistej online. Z milionami użytkowników dziennie, to dosłownie kopalnia złota, jeśli wiesz, jak strategicznie przyciągnąć w puli odbiorców docelowych i angażować je.

Search Engine Journal przez badanie ponad 22 milionów postów Instagram znajduje karuzele są najbardziej angażujący typ postu. Możesz teraz „boost” swój post, zamieniając je w reklamy, zamiast iść do menedżera reklam na Facebooku. Pozwala to na dotarcie do większej liczby osób w ramach jednego postu. Jego potężne opcje kierowania (to samo, co platformy Facebook Ads) pozwala wybrać z precyzją pinpoint ludzi, którzy zobaczą swoje reklamy.

Kupuj followersów na Instagramie

Algorytm Instagrama naturalnie faworyzuje konta z większą liczbą followersów i polubień na Instagramie. Kiedy kupujesz instagram followers, Twoja strona i posty są wyżej cenione przez algorytm Instagrama, co przekłada się na większy ruch na Twoim koncie z Twojego rynku docelowego. Uzyskanie strony Instagram i wiadomość tam jest trudne, ale Goread.io sprawia, że proces ten jest łatwy i prosty. Możesz zapłacić z dowolnej karty kredytowej Visa, Master, Amex, debetowej. I niedawno dodaliśmy sekcję do Kupuj komentarze Instagram, jak również. Czytaj więcejTo jest rzeczywiście dość proste i zajmuje tylko kilka minut swojego czasu.

Ponadto, możliwe jest, że dwa z Twoich postów dostać się do góry, ale wtedy będą konkurować ze sobą. Chodzi o to, aby uzyskać więcej zaangażowania z Twojego postu w ciągu 1-2 godzin po jego opublikowaniu. Kiedy opublikujesz zdjęcie, po prostu skopiuj i wklej je do podpisu lub pierwszego komentarza.

Dla przeciętnej osoby lub firmy, rosnące następstwo wymaga codziennego czasu i uwagi. Bądź na bieżąco z najnowszymi wskazówkami i wiadomościami z zakresu marketingu, sprzedaży i usług. Te sposoby są bardzo ważne dla zwiększenia liczby zwolenników na Instagramie, nie ma co do tego wątpliwości. Kiedy nowi zwolennicy na Instagramie prowadzą do nowego wzrostu biznesu, musisz upewnić się, że jesteś gotowy, aby przekształcić ten wzrost w trwały sukces. To jest, gdzie CRM dla małych firm robi różnicę.

Może się okazać, że Twoi docelowi użytkownicy są najbardziej aktywni i zaangażowani w różnym czasie. Ponieważ Instagram jest aplikacją mobilną, są szanse, że niektóre treści, które zamieszczasz na Instagramie, będą robione na urządzeniach mobilnych. Na szczęście nie musisz brać kursu fotografii, aby być dobrym plakatem Instagram – ani nie musisz ćwiczyć przez tygodnie, zanim zaczniesz. Powinieneś jednak zapoznać się z podstawowymi wskazówkami dotyczącymi fotografii i aplikacjami do edycji zdjęć. Ten dokument powinien informować ludzi, jak poprosić o post na Twoim koncie na Instagramie, kiedy, jaka jest wartość tego postu i dlaczego. Wybierz zdjęcie profilowe, które jest zgodne z marką innych sieci społecznościowych, takie jak logo firmy.

Nie powinieneś bezpośrednio kopiować swoich konkurentów, ale dobrze jest robić notatki na temat tego, co robią lub zamieszczają, co napędza zaangażowanie. Możesz skorzystać z naszego raportu Instagram Competitors, aby dowiedzieć się, co działa u innych marek w Twojej branży. Upewnij się tylko, że dostarczasz coś wartościowego. Znajdź współpracę marketingową i plany co-marketingowe z innymi firmami, aby budować swoją publiczność na Instagramie. Możesz również skorzystać z opatentowanej przez Sprout funkcji ViralPost i pozwolić nam wykonać pracę za Ciebie.

Aby znaleźć „Opcje”, dotknij trzech linii w prawym górnym rogu aplikacji iOS, a następnie „Ustawienia”, które pojawią się w dolnej części ekranu obok koła zębatego. Jeśli jesteś na Androida, dotknij trzech kropek w rogu. Twoja firma lub nazwa pojawi się pod zdjęciem profilowym i nazwą użytkownika w wyszukiwaniu. Na szczęście jest kilka rzeczy, które możesz zrobić od razu, aby zebrać co najmniej 1000 zwolenników jakości dla swojego osobistego lub profesjonalnego konta Instagram.

Jestem super szczęśliwy i gorąco polecam ich usługi. Muszę przyznać, że byłem trochę sceptyczny na początku, ale teraz jestem super zadowolony z usługi. Oni naprawdę zapewniają prawdziwe Instagram zwolenników i moje konto nigdy nie wyglądało lepiej. Dziękuję, zdecydowanie polecam ich usługi.

Jeśli masz zbyt wiele hashtagów, Twoi zwolennicy będą mieli wrażenie, że Twoje zdjęcia są zbyt spamerskie. Ukryj hashtagi używając ich w zdaniu podpisu np. „I really #love this #girl” lub umieść je na samym dole podpisu. Już wkrótce zaczniesz otrzymywać darmowe wskazówki i zasoby. W międzyczasie, zacznij budować swój sklep z darmowym 14-dniowym trialem Shopify. Nie wystarczy zdobyć więcej followersów na Instagramie, jeśli tracisz ich równie szybko.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.